دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۰۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷
معاون وزیر صنعت در گفتگو با آوای خزر:
حدود 400 هزار دستگاه خودرو معوقه داریم/ تحویل معوقات خودرو حداکثر تا 3 ماهه 99/ چابک‌سازی بنگاه‌ها جهت به‌روزشدن تعهدات خودرو
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان گفت: حدود 400 هزار دستگاه خودرو معوقه در کشور داریم که در بدبینانه‌ترین شرایط حداکثر تا 3 ماهه نخست 99 به‌روز می‌شوند ضمن اینکه چابک‌سازی بنگاه‌ها و تسریع در تعهدات خودرو نیز برای به‌روز شدن و تحقق این امر را پیگیر هستیم.

حدود 400 هزار دستگاه خودرو معوقه داریم/ تحویل تمامی خودروهای معوقه حداکثر تا 3 ماهه 99/ چابک‌سازی بنگاه‌ها جهت به‌روزشدن تعهدات خودروعباس تابش بیگدیلو امروز در حاشیه هفتمین همایش تجلیل از واحدهای برتر حامی حقوق مصرف‌کنندگان مازندران که در سالن همایش سرپرستی بانک صادرات استان برگزار  شد، به سوال خبرنگار آوای خزر درباره گلایه‌مندی‌های مردم از تاخیر در تحقق تعهدات خودروسازان پاسخ داد.

وی بیان کرد: به این دلیل که تنها یک واحد در کشور یعنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران به شکایت‌ها در خصوص خودرو رسیدگی می‌کرد، لذا برای تسریع در کارها و پاسخگویی بهتر به مراجعه‌کنندگان، از روز گذشته کشور را به 6 منطقه تقسیم کردیم تا کارها سریع‌تر صورت بگیرد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه وقتی تحریم‌ها اتفاق افتاد؛ نزدیک به یک میلیون تعهد عقب‌افتاده در خودرو داشتیم، می‌افزاید: اکنون این میزان به کمتر از 400 هزار دستگاه خودرو رسیده است و سعی داریم که اکثر آنها تا عید ایفای تعهد شود.

تابش اظهار داشت: در بدبینانه‌ترین وضع، تا پایان 3 ماه نخست سال 99 تمام تعهدات خودرو به روز خواهد شد.

رییس سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان تاکید کرد که هیچ افزایشی در قیمت خودروهای پرتیراژ نخواهیم داشت، هیچ افزایش قیمتی  هم در خودرو نداریم ضمن اینکه در حال پیگیری یک پکیج هستیم که هم بحث کوچک‌سازی بنگاه‌ها، هم واگذاری اموال مازاد آنها و هم افزایش تولید و تامین نقدینگی آنها را شامل می‌شود و همه اینها دست به دست هم می‌دهند که بتوانیم واحدها را چابک و منسجم و ایفای تعهدمان را به‎روز بکنیم.

اخبار مازندران

انتهای پیام/ 1354

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار