دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۰۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴
خانواده شهید هسته‌ای مصطفی احمدی روشن به منتقمان خون شهید سلیمانی پیام نوشتند: در بخشی از این پیام آمده است: دکترین انتقام توسط فرماندهی معظم کل قوا تعیین شده است، انتقام خون به ناحق ریخته سردار جهان اسلام به وسعت دلبستگان مقاومت از شرق تا غرب عالم است و راضی شدن به کمتر از این خیانت به جهان اسلام است.

به گزارش آوای خزر به نقل از باشگاه خبرنگاران پویا، خانواده معظم دانشمند شهید هسته‌ای مصطفی احمدی‌روشن با ابراز همدردی نسبت به شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و دیگر شهدای جبهه مقاومت پیامی را خطاب به کشور مستکبر آمریکا و انتقام گیرندگان از این کشور منتشر کردند.

متن این پیام بدین شرح است:

«بسم الِلّهِ القاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ»

خدا مالک را بیامرزد! اگر کوه مى‌بود، قلّه‌اى دست نیافتنى و دور و بلند مى‌نمود! و اگر سنگ مى‌بود، صخره‌اى سخت مى‌نمود! [ای مالک] مرگ تو جهانی را محزون و جهانی را خوشحال کرد.

شهادت عزتمندانه مالک اشتر حضرت سیدعلی (حفظه الله) سپهبد رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و یار باوفای ایشان ابومهدی المهندس را به محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، رهبرمعظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (حفظه الله) و ملت شریف و شهیدپرور ایران اسلامی و خانواد معظم این شهیدان سرافراز جهان اسلام تبریک و تسلیت عرض می‌نمائیم.

به فرموده مولای متقیان حضرت امیرالمومنین (ع) دنیا گذرگاه عبور است، نه جای ماندن و مردم در آن دو دسته‌اند:‌ یکی آن که خود را فروخت و به تباهی کشاند و دیگری آن که خود را خرید و آزاد کرد. آری سردار دلیر جهان اسلام خود را خرید و آزاد کرد و خون پاکش به دست شقی‌ترین آحاد بشر بر زمین ریخته شد تا با پاکی خود پلیدی‌ها و آلودگی‌های زمین را از بین ببرد و زمینه‌های ظهور منجی عالم بشریت حضرت حجت (عج) را فراهم نماید.

به فرموده امام خامنه‌ای (مدظله العالی) شهید سلیمانی چهره‌ی بین‌المللی مقاومت است و همه‌ی دلبستگان مقاومت خونخواه اویند. بنابراین دکترین انتقام توسط فرماندهی معظم کل قوا تعیین شده است انتقام خون به ناحق ریخته سردار جهان اسلام به وسعت دلبستگان مقاومت از شرق تا غرب عالم است و راضی شدن به کمتر از این خیانت به جهان اسلام است.

خانواده دانشمند نخبه هسته‌ای شهید مصطفی احمدی‌روشن ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بلند انقلاب و اعلام سربازی حضرت سیدعلی خامنه‌ای (حفظه الله) این ترور بزدلانه را شدیداً محکوم می‌کنند و از سربازان ولایت انتظار دارند نگذارند فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر گرفتن انتقام سخت از دشمن پلید سبک شمرده شود. و قاطعانه و کوبنده پاسخ این جنایت ددمنشانه را داده و عزت ایران اسلامی را به رخ استکبار جهانی بکشند.

سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ
و آنان که ظلم و ستم کردند به زودی خواهند دانست که به چه کیفرگاهی باز می‌گردند.

خانواده دانشمند نخبه هسته‌ای
شهید حاج مصطفی احمدی‌روشن

انتهای پیام/3000

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار