دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۲
دبیر اجرایی همایش روش‎های احصاء درآمد پایدار شهرداری‎ها اعلام کرد
دبیر اجرایی همایش روش‎های احصاء درآمد پایدار شهرداری‎های کشور گفت: شهردار و رئیس شورای شهر تهران و محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور از مدعوین این همایش هستند.
به گزارش آوای خزر از ساری، محمد رحمانی در جمع خبرنگاران مازندران گفت: با ایجاد فرصت تعامل، ارتقای دانش و انتقال تجارب شهرداری‎های کشور در شناسایی راه‌های افزایش درآمد پایدار، همایش ملی روش‎های نوین احصاء درآمد پایدار شهرداری‎های کشور به میزبانی مازندران برگزار می‎شود.

وی افزود: دبیرخانه همایش فعال است و تاکنون 40 مقاله به این مرکز ارسال شده و زمان ارسال مقالات نیز تا 20 آذرماه تمدید شده است.
دبیر اجرایی همایش روش‎های احصاء درآمد پایدار شهرداری‎های کشور با بیان اینکه حدود 400 نفر به این همایش دعوت شده‌اند، گفت: 24 و 25 آذرماه در پلاژ بهزیستی مازندران واقع در فرح‎آباد ساری میزبان میهمانان هستیم.

رحمانی ادامه داد: در این همایش از شخصیت‎هایی چون سردار قالیباف شهردار تهران و مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران و محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه‎ریزی کشور دعوت شده است.

عضو شورای سیاستگذاری همایش ملی روش‎های نوین احصاء درآمد پایدار شهرداری‎های کشور گفت: در این همایش، از شهرداران برتر در حوزه احصاء درآمدهای پایدار تقدیر می‎شود.

وی بیان داشت: آسیب‎شناسی نظام تأمین منابع مالی و درآمد شهرداری‎ها، مشارکت بخش خصوصی در اجرای طرح‎های عمرانی، خدماتی، فرهنگی و اجتماعی و بهینه‎کاوری تجارب برتر شهرداری‎های کشور و مقایسه تطبیقی با دستاوردهای کشورهای توسعه‎یافته، اقتصاد شهری و نقش آن در اقتصاد مقاومتی، چالش‌های درآمد پایدار شهرداری‎ها، درآمد پایدار شهری با رویکرد بهتر زیستن، بودجه‎بندی در شهرداری‎ها، گردشگری شهری و درآمد پایدار شهرداری‎ها، از محورهای همایش ملی روش‎های نوین احصاء درآمد پایدار شهرداری‎های کشور با رویکرد اقتصاد مقاومتی است.

انتهای پیام/ 1001
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: