دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۱۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۴
ظاهرا مشکلات ویندوز ۱۰ به خاطر بروزرسانی‌های آن قرار نیست به این زودی‌ها به پایان برسند چرا که مایکروسافت در بروزرسانی آخر این سیستم عامل، مشکلات زیادی را برای کاربران بوجود آورد!

آوای خزر/ مایکروسافت در سال ۲۰۱۵ ویندوز ۱۰ را به عنوان یک ویندوز جدید و با قابلیت‌های فراوان راهی بازار کرد. در این ویندوز کاربران به چند دسته تقسیم می‌شدند. یک دسته مربوط به کاربران عادی و دیگری مربوط به کاربرانی بود که با تست نسخه‌های مختلف ویندوز، مشکلات آن را به همراه پیشنهاد‌ به مایکروسافت اعلام می‌کردند. این دسته که به اینسایدرها معروف هستند هم اکنون نیز نسخه‌های مختلف ویندوز را که برای کاربران معمولی منتشر نمی‌شود تست می‌کنند تا آنچه که در نهایت برای همه کاربران منتشر می‌شود بدون نقص و باگ باشد!

اما نکته مهم این است که در طول این ۵ سال اگر نگوییم همیشه، در اکثر مواقع مایکروسافت با بروزرسانی‌های خود همراه با بهبود شرایط، نقاط ضعف عجیب و غریبی را هم ارائه می‌کرد. این مسئله به قدری جدی شد که حتی ویندوز موبایل نیز بعد از عرضه ویندوز ۱۰ و مشکلات زیاد آن کاربران خود را از دست داد و اکنون نیز نامی از آن شنیده نمی‌شود!

۴ روش ساده برای پیدا کردن مشخصات کامپیوتر در ویندوز ۱۰

دقیقا مشخص نیست چرا و چگونه این همه مشکل از نگاه مهندسین این شرکت باز می‌ماند اما به هر حال نسخه KB4532693 که اخیرا برای کاربران منتشر شده بود بدون هیچ دلیلی فایل کاربران را حذف می‌کرد! پیش‌تر هم گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه نسخه KB4532693 ویندوز ۱۰ منوی استارت را با مشکل مواجه کرده و میان‌برها و تنظیماتی که کاربران اعمال می‌کردند همگی ناپدید می‌شد!

برگرداندن تنظیمات کاربر به حالت پیش فرض مشکل بزرگی است! اما پاک شدن فایل بسیار پر اهمیت‌تر از مشکلات قبلی است و اگرچه برای همه دردسر ساز نشده اما خب همچنان یک مشکل بزرگ تلقی می‌شود. برخی از افراد موفق شدند به هر طریقی فایل‌های پاک شده خود را برگردانند چرا که در برخی مواقع ویندوز فایل‌ها را تغییر نام داده و جابجا می‌کرد! با این حال برخی‌ها که فایل‌هایشان از سیستم پاک می‌شد نتوانستند کاری برای برگرداندن آن انجام دهند.

هنوز مشخص نشده مشکل یاد شده گریبان چند نفر را گرفته اما وب‌سایت windowslatest شمار این افراد را زیاد دانسته. این در حالی است که مایکروسافت فعلا توضیح خاصی ارائه نکرده اما از ارائه این بروزرسانی جلوگیری کرد. بدین ترتیب دیگر این بروزرسانی به صورت خودکار روی سیستم افراد دانلود و نصب نمی‌شود.

۱۱ ترفند کاربردی ویندوز ۱۰ برای کسانی که به تازگی به این سیستم‌عامل مهاجرت کرده‌اند

این بروزرسانی برای کاربرانی با دستگاه‌های HP بسیار مشکل ساز شده بود چرا که لپ تاپ‌های این شرکت از افزونه‌ای امنیتی به نام «Sure Start Secure Boot Key Protection» استفاده می‌کنند تا به شکل امنی بوت شوند. این مشکل تنها یک نمونه از مواردی بود که در ویندوز ۱۰ به آن اشاره کردیم و مایکروسافت باید سریعا آن را برطرف کند. در غیر این صورت ممکن است با مشکلات جدی مواجه شود!

انتهای پیام/1005

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار