دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۲۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۸
بر اساس گزارش مرکز مدیریت راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران، در حال حاضر ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز به عنوان اصلی‌ترین ورودی مازندران از پایتخت سنگین است.

 

به گزارش آوای خزر به نقل از ایرنا؛ طبق گزارش مرکز مدیریت راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران امروز دوشنبه ترافیک در محدوده سه راهی چلاو و پیچ پرن جاده هراز سنگین و تردد به کندی امکان پذیر است .

همچنین تردد خودرویی در محدوده های بائیجان ، زیارو ، شاهاندشت ، پلور و آب اسک جاده هراز در هر ۲ مسیر رفت و برگشت پرحجم و به صورت لحظه ای سنگین می باشد.

بر اساس گزارش راهداری مازندران ترافیک در باقی محورهای استان مازندران از جمله کندوان، سوادکوه، کیاسر و همچنین ورودی های شرقی و غربی استان عادی و روان است.

ترافیک جاده هراز درحالی است که از ساعت ۲۱ امشب تا پنج صبح فردا به مدت ۲ شب محور هراز برای عملیات تعمیراتی مسدود خواهد بود.

گزارش ها نشان می دهد که ترافیک جاده هراز به دلیل تعداد بالای ورود مسافر به استان می باشد. این برای نخستین بار است که جاده هراز در وسط هفته و بدون تعطیلی تقویمی و رسمی با ترافیک سنگین مواجه است.

تعطیلی مراکز آموزشی و علمی پایتخت کشور به جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا که از روز گذشته تا پایان هفته جاری اعمال شده است ، یکی از دلایل اصلی سرازیر شدن مسافران به مازندران می باشد.

جاده هراز یا جاده ۷۷ مهم ترین و کوتاه ترین مسیر ورودی مازندران از پایتخت کشور است که از شهر رودهن در جنوبی ترین نقطه جاده آغاز و به شهر آمل در شمالی ترین نقطه خود ختم می شود.

انتهای پیام/1000
برچسب ها: ترافیک ، هراز
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها