دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۲۷۴۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۳
«آرون افشار، شلخته و تنبل است! دیر از خواب بیدار می‌شود! ماشین به شدت کثیفی دارد! شکمو و عاشق کباب است! بد اخلاق است و هیچ کس نمی‌تواند تحملش کند! خیلی ولخرج و...!» چه خبرتان است؟ کمی آرام تر لطفا!

به گزارش آوای خزر، مهران مدیری ، جمعه شب میزبان آرون افشار، خواننده دهه هفتادی پاپ بود که اولین کنسرتش حدود یک ماه پیش برگزار شد و در سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر هم چند سئانس اجرا کرد.

حضور این خواننده 22 ساله در برنامه «دورهمی»، واکنش‌های فراوانی را به دنبال داشت. اما قصه چه بود؟! دورهمی جمعه شب طبق روال سابق روی آنتن رفت و مهران مدیری  بعد از این که پسر 22ساله خوش صدا را به برنامه اش دعوت کرد با سوال و جواب های خوشمزه گفت و گو با او را شروع کرد.

افشار درباره علاقه‌اش به موسیقی از پدرش گفت که خواننده و نوازنده است و نقش زیادی در ایجاد علاقه در او داشته است و این که تحصیلات دانشگاهی برای خواننده اهمیت دارد و.... همه چیز داشت خوب پیش می رفت تا این که مهران مدیری در اولین سؤال چالش‌برانگیزش از آقای خواننده پرسید : کتاب می‌خوانی؟! و افشار هم جواب داد: «نه»! از آن لحظه بود که مدیری شروع کرد به نصیحت در این باره که «مگر می‌شود کتاب نخواند؟ آدم وقتی کتاب نخواند، موسیقی خوب گوش نکند، راجع به تاریخ و سیاست و... نخواند، پس این آگاهی از کجا می‌آید و...

افشار که دید هوا پس است، بلافاصله گفت: «کتاب زیاد نمی‌خوانم ولی کتاب‌های مربوط به کارم را می‌خوانم». پاسخی که باز هم تکه ها و کنایه های مدیری را به دنبال داشت و خلاصه آقای مجری تا جایی که توانست پسرخوش صدا را  به گوشه رینگ برد!

کاری نداریم که واقعا کتاب خواندن برای یک خواننده حرفه ای تا چه حد اهمیت دارد اما واقعا یک مجری تا این قدر حق دارد که به دیگران بتازد؟ اصلا مجری معروف که سابقه حرف های تند و شوخی های تیز را دارد حق له کردن مهمان وسط برنامه را هم دارد؟ طرفداران آرون افشار چه واکنشی داشته اند؟

 

انتهای پیام/1005

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
،
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
آرون افشار بهترین خواننده دنیاس ، بهترین حالا دیگه هرکی هرچی میخواد بگه، بگه به درک چیزی از ارزش هاش کم نمیشه که اونایی ک میگن خوب نیس حسودن وگرنه کدوم آدم۲۲ساله ای الان چنین محبوبیت زیادی بین مردم داشت خیلیم خوبه اونایی ک حسودی میکنن خودشون دوس دارن مثش باشن و نمیتونن دیگه حسودی میکنن امیدوارم ارکجا که باشه سلامت باشه در ضمن در مورد خصوصیات بدش خب هرآدمی یه خصوصیات بدی داره دیگه خب راس میگه نباید وقتی توماشینیم آشغال پرت کنیم بیرون ، در مرود اینکه شلخته هس هم اینکه خب همه آدما تا یه حدی شلخته هستن خودشم گفت ک شلخته هستم ولی معمولیه شلختگیم ، واما بداخلاقیش و اینکه کسی نمیتونه تحملش کنه خب هر آدمی میتونه بداخلاق باشه و هرکی یه جوری بداخلاقی میکنه خیلیم طبیعی س بداخلاقی ، عاشق کباب باشه ک جرم نیس هرفردی عاشق یه غذایی و واقعا اره کباب از همه غذاها خوشمزه تره ، بادست غذا خودرن و دوس داره اصلانم عیب نیس چون هرکسی یه چیزی و دوس داره اینم بازم ب خودش مربوطه ، و اخرییش اینکه شاید یکم شکمو بباشه ولی خب اینم جرم نیس و نمیشه باهاش حاشیه درس کرد.
موفق باشی.
Zahra.
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
0
0
آهنگ های آرون افشار خیلی عالیــــــــه من که همشو دارم دقیق نمیدونم چن تا خونده فک کنم۱۶یا۱۷تا خونده باشه همش بینظیره خیلیم صداش خوبه.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها