دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۲۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰
سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان‌های بین المللی در وین، از انتشار گزارش جدید آژانس درخصوص راستی آزمایی اجرای برجام خبر داد.

نظارت و راستی آزمایی آژانس در ایران در رابطه با برجام ادامه دارد/ گام‌های کاهش تعهدات برجامی ایران در حال اجراستبه گزارش آوای خزر،کاظم غریب آبادی سفیر و نماینده دائم ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امروز (سه‌شنبه) با اشاره به انتشار گزارش جدید آژانس در خصوص راستی آزمایی اجرای برجام، اظهار داشت: این گزارش مجددا تایید می‌کند که فعالیت‌های راستی آزمایی آژانس درخصوص برجام از ۱۶ ژانویه ۲۰۱۶ تاکنون ادامه دارد. این گزارش همچنین می‌افزاید که فعالیت‌های ایران در رابطه با غنی سازی UF۶ در فردو ادامه داشته و سطح غنی سازی ایران نیز تا چهار و نیم درصد است.

نماینده دائم کشورمان همچنین گفت: براساس این گزارش، میزان ذخایر اورانیوم غنی شده ایران تا ۱۹ فوریه ۲۰۲۰ به میزان یک هزار و ۲۰ کیلو و ۹۰۰ گرم اعلام شده است. گزارش آژانس، همچنین اذعان می‌دارد که ایران سانتریفیوژ‌های جدید را نیز برابر اعلام خود نصب کرده است.

غریب آبادی همچنین عنوان کرد: این گزارش اذعان می‌دارد که ایران همچنان به اجرای داوطلبانه و موقت پروتکل الحاقی ادامه می‌دهد و راستی آزمایی عدم انحراف مواد و فعالیت‌های اظهارشده در ایران، ادامه دارد.

گفتنی است پیش از این و در آستانه انتشار گزارش فصلی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره پایبندی ایران به تعهداتش در قبال برجام، خبرگزاری رویترز (+) به نقل از چندین منبع دیپلماتیک نوشت که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قصد دارد در خصوص عدم دسترسی به یک یا چندین سایت هسته‌ای در ایران به مقام‌های تهران هشدار فوری دهد.

رویترز همچنین عنوان کرده بود که آژانس قصد دارد همچنین گزارش جداگانه‌ای را در خصوص عدم همکاری ایران به طور کلی و عدم دسترسی به یک یا چند سایت هسته‌ای در ایران به طور خاص منتشر کند.

انتهای پیام/1005

 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها