دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷
در همایش یکروزه صادرات عنوان شد
در همایش یکروزه صادرات ضمن پرداختن به مباحث مختلف این حوزه، با اشاره به حضور 145 هیأت تجاری در ایران، از عدم جذب سرمایه گذاری حتی به میزان یک ریال، سخن گفته شد.
به گزارش آوای خزر، روز چهارشنبه 24 دی ماه تعدادی از صادرکنندگان، تولید کنندگان ، هنرمندان و فعالان حوزه صنایع دستی و گردشگری به همت و دعوت موسسه کارآفرینان توسعه هزاره سوم با حضور مدیران حوزه صنایع دستی و گردشگری، معاون اعتباری بانک توسعه و تعاون، و کارآفرینان برای سمینار یک روزه صادرات در موزه فرش ایران گرد هم آمدند.

در این سمینار، مهندس مریم نصیری خلیلی کارآفرین برتر جوان  مدير عامل و رئيس هيات مديره شركت تعاوني افق تابان كاسپين به طور مفصل و مشروح درباره صادرت، نحوه ورود به بازارهای بين المللي، انتخاب بازار هدف مناسب براي محصولات و كالاهاي ايراني و ظرفیت سازی تجاری صحبت کردند.

وی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: سمینار یک روزه صادرات با هدف تسهیل ورود شرکت‌ها و محصولات ایرانی به بازارهای بین‌المللی با حضور توليدكنندگان به اجرا گذاشته شد.

وی اظهار داشت: ظرف دو سه ماه گذشته ۱۴۵هیات تجاری وارد کشور شده است، اما یک ریال جذب سرمایه گذاری نداشتیم. به همين منظور ظرفيت‌سازي تجاري براي توليدكنندگان و تجار اهميت بسياري دارد و نبود آن از ضعف‌هاي توليد و صادرات در كشور است.

این کارآفرین جوان ادامه داد: دکتر سیده فاطمه مقیمی رییس کانون بانوان بازرگان ایران و تهران مبحث صادرات در اقتصاد مقاومتی و شرایط پسا تحریم و ظرفیت سازی تجاری توضیحات جامعی را بیان کردند، آقاي دکتر رمضانی مشاور سرمايه‌گذاري معاونت سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري كشور نيز در زمينه مديريت توليد با رويكرد جهاني و صادرات محور صنایع دستی و گردشگری به ایراد سخنرانی پرداختند.

نصیری خلیلی همچنين  با اشاره به حضور خانم والی معاون خسارت صندوق ضمانت صادرات ایران در این سمینار گفت: وی نیز يكي از عواملي كه همواره موجبات نگراني صادركنندگان را فراهم مي‌آورد، وجود ريسك‌هاي سياسي و تجاري در روند صادرات عنوان کرد، چرا كه تحقق هر يك از اين ريسك‌ها موجب عدم وصول وجه كالا و خدمات صادره از سوي آنها مي‌شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی افق تابان کاسپین با بیان اینکه عدم وصول به موقع مطالبات از خريداران خارجي در اغلب اوقات صادركننده را در تنگناي مالي قرارداده است، افزود: این موضوع در نتيجه باعث ناتواني صادرکننده در ايفاي تعهدات مالي وي به اعتباردهندگان داخلي و گاهي اوقات منجر به ورشكستگي كامل وي مي‌شود.

این کارآفرین جوان گفت: به منظور تشويق صادركنندگان به توسعه فعاليتهاي صادراتي خود و كاهش نگراني آنها در اين زمينه و ارائه پوشش‌هاي لازم به آنها در مقابل ريسك‌هاي سياسي و تجاري، دولتها نسبت به ايجاد شركت‌هاي بيمه اعتبار صادراتي اقدام مي کنند.

وی یادآور شد: بمنظور تامين امنيت مالي صادركنندگان ايراني و در نتيجه توسعه موثر صادرات غير نفتي كشور، صندوق ضمانت صادرات ايران با همكاري «آنكتاد» به عنوان تنها شركت دولتي بيمه اعتبار صادراتي وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال 1352 تاسيس گرديده و فعاليت خود را تحت نظارت مركز توسعه صادرات ايران آغاز کرد.

پس از پایان سخنرانی‌ها جلسات مشاوره و پرسش و پاسخ صورت گرفت و به شرکت کنندگان در سمینار نیز گواهی آموزشی ارائه شده است.

سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي، صندوق ضمانت صادرات ايران و شركت تعاوني افق تابان كاسپين از حاميان اين سمينار يك روزه بودند، سمینار بعدی صادرات توسط موسسه کارآفرینان توسعه هزاره سوم در اسفندماه امسال با همکاری شرکت تعاونی افق تابان کاسپین انجام خواهد شد.

انتهای پیام/فرزانه حسنی
مطالب مرتبط
برچسب ها: سمینار ، صادرات
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها