دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۳۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
پیشکسوت آبی پوشان گفت: هر روز که خبر از یک ضرب الاجل برای پرداخت بدهی‌های استقلال به گوش می‌رسد تن هواداران و پیشکسوتان این تیم می‌لرزد.
به گزارش آوای خزر، باشگاه استقلال با ضرب اللجل‌های رسمی و غیر رسمی از سوی چند طلبکار خارجی مواجه است و این در حالی است که مدیر جدید این باشگاه کمترین منابع را برای تأمین این بدهی‌ها در اختیار دارد.
ایوب اصغرخانی در این خصوص اظهار داشت: حتی با شنیدن این ارقام هم تن آدم می‌لرزد چه رسد به وقتی که فردی ملزم به تهیه و پرداخت آن باشد.
پیشکسوت آبی پوشان تاکید کرد: فتح الله زاده مدیر توانمندی است که در یک مقطع سخت و بحرانی بار دیگر به چرخه مدیریت باشگاه بازگشته است. همه آن‌هایی که در گذشته نه چندان دور فتح الله زاده را متهم به گذاشتن بدهی‌های کلان برای باشگاه می‌کردند، امروز بدهی‌های کمر شکنی را برای او به میراث گذاشته‌اند. بدهی‌هایی که حتی فکر کردن به آن هم کمر هر مدیری را خم می‌کند.
اصغرخانی بیان داشت: با این شرایطی که در باشگاه حاکم است دیگر انرژی برای فکر کردن به شرایط تیم باقی نمی‌ماند. مدیر باشگاه باید تمام وقت و انرژی‌اش را برای حل و فصل مشکلات و معضلات مالی بگذارد و یکی از عواملی که باعث می‌شود تیم از نظر فنی نتواند به آن رشد مورد نظر برسد همین است.
سرمربی پیشین تیم‌های پایه استقلال تصریح داشت: در سال‌های اخیر بازیکنان خارجی کم کیفیتی به این باشگاه آمدند که امروز باید دلار‌های بی زبان ملت صرف پرداخت بدهی به آن‌ها شود و این منصفانه نیست. این در حالی است که هرگاه در این باشگاه به بازیکنان جوان و محصولات تیم‌های پایه اعتماد شده ضرری دیده نشده است.
وی بیان داشت: همین الان ما شاهین طاهرخانی را داریم که با پنج-شش بازی تبدیل به یکی از بهترین‌های فوتبال ایران در پست دفاع وسط شده است. امثال رضا آذری، سجاد آقایی، امید نورافکن، محسن کریمی و خیلی‌های دیگر محصول آکادمی باشگاه استقلال هستند.
هافبک پیشین آبی پوشان گفت: جذب امثال گرو، نیومایر، بویان و بازیکنانی از این دست یک خیانت دو طرفه به استقلال بود. از یک سو باعث شد این تیم از نظر مالی ضرر‌های هنگفتی کند و از یک سو این بازیکنان جای جوانان ایرانی را گرفتند. جوانانی که می‌شد فرصت حضور آن‌ها در تیم بزرگسالان را ایجاد کرد تا مثل طاهرخانی و نورافکن تبدیل به یک ستاره در این فوتبال شوند و با جذب این بازیکنان سرخورده شدند.
اصغرخانی که از تخصص خاصی در تیم‌های پایه برخوردار است بیان داشت: جای بدتر قضیه این است که پول هر کدام از این بازیکنان کم کیفیت خارجی می‌شد خرج آکادمی و سازندگی جوانان و استعداد‌های وطنی کرد. پول‌هایی که الان باید گفت دور ریخته شده و می‌شود.
 
انتهای پیام/1005
 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها