دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۱
سرپرست فرمانداری شهرستان فریدونکنار:
سرپرست فرمانداری شهرستان فریدونکنار گفت: اعتبار دولت برای کسب مهارتهای شغلی برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در سالجاری به مبلغ 14 میلیون و 600 هزار ریال برای فریدونکنار است و تعداد 100 نفر موفق شدند این دوره‌ها را به پایان برسانند.


به گزارش آوای خزر از فریدونکنار، حسین منفردی در جمع خبرنگاران گفت: در دولت تدبیر و امید توجه ویژه‌ای به قشر آسیب‌پذیر جامعه صورت گرفته است.
وی افزود: برای اشتغال افرادِ تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در شهرستان فریدونکنار، برنامه ها و مصوبات قابل توجه ای از تبصره  36 بودجه سال 95 قرار داه شده است.
سرپرست فرمانداری فریدونکنار با بیان اینکه برای اشتغال این افراد مبلغ 9 میلیارد و 90 میلیون ریال تخصیص یافته است تصریح کرد: 42 نفر افرادِ تحت پوشش کمیته امداد تاکنون موفق به دریافت تسهیلات مبلغ  5 میلیارد و 240 میلیون ریالی شدند و 10 نفر نیز در حال تکمیل مدارک مورد نیاز هستند.
منفردی ادامه داد: برای افراد تحت پوشش بهزیستی مبلغ 2 میلیارد و 700 میلیون ریال تسهیلات در نظر گرفته شده است، تاکنون تعداد 25 نفر موفق به دریافت این تسهیلات به مبلغ یک میلیارد و هشتاد و پنج میلیون ریال شدند که 6 نفر نیز در مراحل تکمیل پرونده هستند.
وی بیان داشت: اعتبار دولت برای کسب مهارتهای شغلی برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد به مبلغ 14 میلیون و 600 هزار ریال در سالجاری برای فریدونکنار است و تعداد 100 نفر موفق شدند این دوره‌ها را به پایان برسانند.
سرپرست فرماندار فریدونکنار در پایان با اشاره به مصوبه دولت به منظور تشویق کارفرمایان گفت: به ازای هر نیروی انسانی که از سوی کارفرمایان مشغول کار شوند؛ در حوزه کمیته امداد به مدت یک سال و در بهزیستی به مدت پنج سال سهم  کارفرمایان از سوی دولت پرداخت می‎شود.
انتهای پیام/1001
مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار