دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۶
فرمانده سپاه کربلای مازندران خبر داد
فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، 40 برنامه شاخص از سوی این نهاد در استان برگزار می‎شود که ازجمله آنها می‎توان به افتتاح 10 سالن ورزشی و 66 پایگاه و حوزه مقاومت بسیج اشاره کرد.
افتتاح 66 پایگاه و حوزه مقاومت بسیج در مازندران به مناسبت دهه فجر/ بهره‎برداری از 10 سالن ورزشی «صالحین» توسط سپاه کربلای مازندران

به گزارش آوای خزر از ساری، سردار محمدحسین بابایی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه مازندران که در آستانه فرا رسیدن دهه مبارکه فجر برگزار شد، اظهار داشت: 38 سال پیش در چنین روزهایی دوران دیکتاتوری و رژیم پلیسی که در آن هیچ فردی نمی‎توانست حرفی بزند و گله و شکایت کند به پایان رسید و اکنون قطار انقلاب اسلامی با شتاب به سمت مسیر مشخصی در حال حرکت است و ‌حرکت در این مسیر تا زمان حکومت حضرت مهدی(عج) ادامه دارد.
وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دستاوردهای انقلاب حفاظت می‎کند و زمینه‎ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی است.
فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه در مسیر حرکت قطار انقلاب عده‎ای پیاده و عده‎ای سوار می‎شوند، خاطرنشان کرد: آنها که بر عهد خود پایبندی نداشتند و یا در میانه راه خسته شدند و یا لیاقت ادامه مسیر با انقلابیون را نداشتند؛ افراد بی‎تفاوت بوده و یا به ضد انقلاب تبدیل شده و یا مدیران نجومی و رانتی هستند.      
سردار بابایی گفت: در داخل کشور نیز افرادی هستند که تصمیمات، تفکر و حرکات آنها آگاهانه یا ناآگاهانه نشاندهنده انحراف از مسیر انقلاب اسلامی است.
وی با بیان اینکه استکبار با تمام توان علیه اسلام و انقلاب اسلامی وارد عمل شده و تفکرات بدلی همچون وهابیت و داعش را ایجاد کرده است، اظهار داشت: اکنون در داخل کشور نیز تفکر لیبرال دموکراسی با قوت کار می‎کند و این تفکر، با مسیر انقلاب اسلامی منافات دارد، زیرا انقلاب اسلامی با هدف تشکیل استقرار دولت علوی و جامعه مهدوی ایجاد شد و با تفکر لیبرال دموکرات مقابله می‎کند.
فرمانده سپاه کربلای مازندران درباره سهیمه اعزام اردوهای راهیان نور این استان اظهار داشت: در سالجاری در مجموع بیش از 50 هزار نفر از گروه‌های دانش‎آموزی، دانشجویی، محلات و سایر اقشار برای بازدید از مناطق جنوب و جنوب غرب کشور اعزام می‎شوند.
فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به برنامه‎های محوری این نهاد در دهه فجر بیان کرد: 40 برنامه شاخص ازجمله افتتاح 16 حوزه مقاومت و 50 پایگاه بسیج، افتتاح 16 واحد خانه محرومان، افتتاح 10 سالن ورزشی، افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، ویزیت رایگان گروه هدف در مناطق محروم توسط بسیج جامعه پزشکی، برگزاری نشست‎های بصیرتی، مسابقات فرهنگی ورزشی و یادواره‎های شهدا در ایام الله دهه فجر برگزار می‎شود.
سردار بابایی ادامه داد: در آغازین روز از دهه فجر نیز مراسم گلبانگ انقلاب در برنامه صبحگاه تمامی مدارس، رژه موتوری در فرودگاه ساری و رژه موتوری و خودرویی در فرودگاه نوشهر برگزار می‎شود.
وی در پایان گفت: غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، کوهپیمایی با حضور پیشکسوتان، یادواره شهدای ورزشکار، نشست بصیرتی رسانه و انقلاب، تئاتر خیابانی و همایش شعر و خاطره‎گویی از دیگر برنامه‎های دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرهای مختلف مازندران است که توسط بسیجیان به‎اجرا در می‎آید.
انتهای پیام/ 1354
مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار