دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۳۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۹
هشت کارت قرمز در دو دقیقه
دیدار دو تیم گرمیو و اینترناسیونال در کوپا لیبرتادورس با درگیری شدید بازیکنان دو تیم همراه بود که باعث شد هشت بازیکن از دو تیم از داور کارت قرمز دریافت کنند.

عکس| جنگ واقعید در فوتبال به سبک آمریکایی!

به گزارش آوای خزر، دیدار دو تیم برزیلی گرمیو و اینترناسیونال در چارچوب رقابت‌های کوپالیبرتادورس با درگیری بسیار خشن و شدید بازیکنان دو تیم در زمین همراه بود. دیدار گرمیو و اینترناسیونال در برزیل به عنوان دربی پورتو آلگره شناخته شده و همواره دیدار پرهیجان و پرحاشیه‌ای است. در دیدار دیشب دو تیم که به میزبانی گرمیو در ورزشگاه آرنا دو گرمیو برگزار می‌شد هم در دقیقه ۸۷ مسابقه تنش‌ها آنقدر به اوج رسید که بازیکنان دو تیم در میانه میدان به شدت با هم درگیری فیزیکی پیدا کردند و مشت‌ها و لگد‌ها در هوا به پرواز درآمد.

یکی از علت‌های این درگیری پرتعداد بودن خطا‌های دو تیم روی یکدیگر و شدت این خطا‌ها بود. در این دیدار که در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید ۳۶ خطای خشن از بازیکنان دو تیم توسط داور جریمه شد، شش نفر کارت زرد دریافت کرده و هشت بازیکن از زمین اخراج شدند. هشت بازیکنی که بعد از دیگری شدید همه بازیکنان دو تیم از سوی داور کارت قرمز گرفتند.

عکس| جنگ واقعید در فوتبال به سبک آمریکایی!

دعوا از آنجا آغاز شد که در دقیقه ۸۵ مسابقه دو بازیکن از دو تیم مویسس و پپه بعد از آنکه برای تصاحب توپ درگیر شدند به سمت یکدیگر حمله‌ور شده و با ضربات مشت از هم استقبال کردند. درحالیکه پنجاه و سه هزار نفر تماشاچی حاضر در ورزشگاه با تعجب شاهد صحنه‌های عجیب و غریب دعوای همه جانبه بازیکنان در میدان بودند حتی مربیان دو تیم هم وارد زمین چمن شده و هر چه تلاش کردند نتوانستند جو را آرام کرده و دعوا را بخوابانند.

داور مسابقه فرناندو راپالینی که با حفظ فاصله از دعوا‌ها به دقت آنچه در میدان می‌گذشت را زیر نظر گرفته بود به محض عکس| جنگ واقعید در فوتبال به سبک آمریکایی!اینکه اوضاع کمی آرام شد و بازیکنان دو تیم از هم فاصله گرفتند هشت بازیکن را اخراج کرد که چهار بازیکن سهم گرمیو و چهار بازیکن سهم اینترناسیونال بود.

 

بعد از درگیری‌های انتهای بازی، داور مسابقه گرمیو، پپه، لوسیانو، هنریکه و میراندا را اخراج کرده و چهار بازیکن اینترناسیونال که اخراج شدند هم ادنیلسون، مویسس، کوئستا و پراشدس بودند.

دعوا و زد و خورد شدید در این بازی در رسانه‌های آمریکای جنوبی و به خصوص در شبکه‌های اجتماعی بازتاب گسترده‌ای دشت و اکثر خبرنگاران اهل آمریکای جنوبی با شگفتی به اتفاقات این بازی پرداختند.

با بررسی تصاویر ضبط شده از دعوا و درگیری بازیکنان تیم مشخص می‌شود که ستاره‌های هر دو تیم از هیچ اقدامی علیه هم فروگذار نکرده‌اند و مشت، لگد، فنون کشتی و انواع و اقسام تکنیک‌های ورزش‌های رزمی را مورد استفاده قرار داده اند. زمانی که دعوا فروکش کرد ساعت ورزشگاه دقیقه ۹۸ را نشان می‌داد یعنی بازیکنان دو تیم به مدت ۱۰ دقیقه به شدت با هم درگیر بودند.

تعداد کارت قرمز‌های نشان داده شده در این بازی در جدول بیشترین اخراجی‌های تاریخ کوپا لیبرتادورس در رتبه دوم قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/1005

 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار