دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۳۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵
شاید خود تاج بواسطه سفرهای پیاپی کاری ویزای بلندمدت اروپایی داشته است، اکا خانواده او قطعا از مدتی قبل درخواست ویزا کرده بودند و از مراحل سخت گرفتن ویزای شنگن عبور کرده بودند یا اینکه تاج قبلا در این سواحل زیبا ، ملکی خریداری کرده بوده و خانواده اش را به این طریق یا شیوه های دیگر صاحب اقامت کرده است!

به گزارش آوای خزر،آیا ادعای برخی رسانه ها مبنی بر سفر خانوادگی مهدی تاج به سواحل زیبای اسپانیا حقیقت دارد؟ اگر پاسخ مثبت است باید پرسید رییس مستعفی فدراسیون فوتبال که مشکل قلبی داشته، چگونه با پرواز غیرمستقیم و طولانی آن هم در این اوضاع و احوال وخیم بیماری کشور را ترک کرده است.

خبرهای رسیده به سایت خبر حکایت از آن دارد که مهدی تاج مدتی است همراه با خانواده به سواحل الیکانته در نزدیکی مایورکا رفته است و معلوم نیست چه زمانی به کشور بازمی‌گردد. تابناک پیش از این اخباری به نقل از سایر سایت ها مبنی بر سفر تاج به فرانکفورت آلمان منتشر کرده بود که تکذیب نشد و به نظر می رسد آن خبر قطعا صحیح بوده است و در این اوضاع و احوال اقتصادی و گرانی ارز، مهدی تاج اینقدر پول و دلار و یورو داشته است که به سفر گرانقیمت و لاکچری اروپایی برود.

نکته دیگر برنامه ریزی این سفر از مدتها قبل است. شاید خود تاج بواسطه سفرهای پیاپی کاری ویزای بلندمدت اروپایی داشته است، اما خانواده او قطعا از مدتی قبل یعنی حداقل یکماه پیش، درخواست ویزا کرده بودند و از مراحل سخت و طولانی و پرهزینه گرفتن ویزای شنگن عبور کرده بودند یا اینکه تاج قبلا در این سواحل زیبا ، ملکی خریداری کرده بوده و خانواده اش را از این طریق یا شیوه های دیگر دلالان پاسپورت و ویزا ، صاحب اقامت کرده است!

به هر حال سفر اروپایی مهدی تاج رئیس سابق فدراسیون فوتبال حواشی زیادی ایجاد کرده است چراکه عده ای هنوز نمی تواننپ باور کنند امضای قرارداد ۷ یا ۸ میلیون یورویی با یک مربی معمولی و بیکار به نام ویلموتس ، طبیعی و سالم بوده باشد.

تاج دقیقا در جواب همین ابهامات جدی که مورد تایید رسمی دبیرکل فدراسیون فوتبال قرار گرفته، حمله عجیب و شتابزده ای انچام داده و در استوری اینستاگرامش با حمله به منتقدان قرارداد مارک ویلموتس، آنها را تهدید به افشاگری کرد ولی برای همه سوال است چرا او قول داده در آینده پاسخگو خواهد بود، نه حالا؟ اوضاع اقتصادی خانواده تاج از گذشته هم بد نبوده اما گزارش های جالبی وجود دارد که حاکی از افزایش ثروت او طی سالیان اخیر است و این مورد فراتر از تمکن مالی سابق تاج بوده است.

خبر مدعی است که علت این اتفاق مشخص است، چون رئیس مستعفی در خارج از ایران به سر می برد. خبرهای رسیده حکایت از آن دارد مهدی تاج مدتی است همراه با خانواده به سواحل الیکانته در نزدیکی مایورکا رفته است و معلوم نیست چه زمانی به کشور بازمی‌گردد.

تاج با چه‌پولی به سفرلاکچری خانوادگی اروپا رفت؟

انتهای پیام/1005
منبع: تابناک
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار