دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۳
مدیرکل سیاسی و انتخابات مازندران:
مدیرکل سیاسی و انتخابات مازندران گفت: امروز امنیت و اقتدار کشور به پشتوانه مردم است و اگر رهبری پس از 22 بهمن آنگونه مردم را تجلیل کردند، نشان می‌دهد که جایگاه مردم در نزد رهبری، علما و رئیس جمهور بسیار بالاست.
مردم پشتوانه امنیت و اقتدار کشور هستند

جعفر قمی اویلی در حاشیه نخستین روز از دومین نمایشگاه مطبوعات مازندران در گفتگو با خبرنگار آوای خزر اظهار داشت: امروز کشور در شرایطی قرار دارد که بعد از 22 بهمن 57 که بی‌نظیرترین حماسه مردم بوده است، مردم همچنان در سالگرد این روز، پای آرمانهای خود ایستاده‌اند.

وی افزود: در بهمن ماه قرار داریم و باید یادی کنیم از معمار بزرگ انقلاب اسلامی و شهدای کشور و یکی از بانیان نظام اسلامی ایران مرحوم آیت‌الله هاشمی که جای همه آنها در طلیعه سی و نهمین سال انقلاب اسلامی خالی بود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران با بیان اینکه 22 بهمن امسال نشان داد که مردم ما خیلی پیشرو ، دقیق و زمان شناس هستند، گفت: انشالله با این پیش فرض و پیش نیاز، انتخابات خوبی را برای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی خواهیم داشت.

قمی اویلی با اشاره به ملزومات برپایی انتخابات سالم و بانشاط و صیانت از آرای مردم که بنا به فرموده رهبر انقلاب «حق‌الناس» است، اظهار امیدواری کرد که انتخابات پر شور و با مشارکت بالایی داشته باشیم.

وی ادامه داد: در حقیقت بایستی فضا را برای انتخابات آماده کنیم، اجرای قانون و مرّ قانون برای ما مهم است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران بیان کرد: تاکنون پنج جلسه در ستاد انتخابات مازندران برگزار شده و حدود 100 مصوبه داشتیم، چند همایش نیز برگزار شده و فردا نیز همایش حراست و انتخابات مازندران برگزار می‌شود.

قمی اویلی با بیان اینکه مواضع قانونی در صیانت حق انتخاب شونده بررسی خواهد شد، افزود: آنچه ما به عنوان مجری مد نظر داریم این است که قانون برای ما اصل است و آنچه را مردم بعنوان ولی نعمت ما انتخاب می‌کنند مورد احترام است.

دبیر ستاد انتخابات مازندران گفت: امروز امنیت و اقتدار کشور به پشتوانه مردم است و اگر رهبری پس از 22 بهمن آنگونه مردم را تجلیل کردند، نشان می‌دهد که جایگاه مردم در نزد رهبری، علما و رئیس جمهور بسیار بالاست.

وی در پایان اظهار داشت: همگرایی خوبی بین مسئولان نظام وجود دارد و همه تلاشها برای برگزاری انتخابات سالم و مشارکت مردم در این صحنه مهم سیاسی اجتماعی است که اقتدار نظام را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/ 1001

مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار