دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲
ستاد خدمات سفر مازندران/ 9 فروردین
دبیر کمیته شوراهای ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران گفت: از 26 اسفندماه 95 تا پایان هفتمین روز از نوروز 96، 97 هزار و 189 دستگاه خودرو به پارک‎های مازندران وارد شدند و در همین مدت نیز در بخش فرهنگی، 148 جشنواره فرهنگی و آیینی در شهرهای مختلف مازندران برگزار شد.
دبیر کمیته شوراهای ستاد خدمات سفر: ورود 97189 دستگاه خودرو به پارک‎های مازندران/ برگزاری 148 جشنواره و مسابقه نوروزی در مازندران

سید حسین حسینی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار آوای خزر در ساری، اظهار داشت: از 26  اسفندماه 95 تا پایان روز هفتم فروردین‎ماه، 97 هزار و 189 دستگاه خودرو وارد پارک‎های جنگلی استان شده‌اند که 18 هزار و 277 دستگاه مربوط به روز هفتم فروردین بوده است.

وی افزود: در همین مدت نیز، 28 هزار و 53 تخته چادر در پارک‎ها، حاشیه بلوارها و خیابان‎ها و ... برپا شده است که 6 هزار و 727 تخته چادر مربوط به روز هفتم فروردین‎ماه است.

دبیر کمیته شوراهای ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران گفت: از 26 تا هفتم فروردین‎ماه نیز 75 هزار و 608 لیتر بنزین معمولی و سوپر در این جایگاه‎های سوخت استان استفاده شده است و د همین مدت، میزان مصرف نفت گاز  15 هزار و 119 لیتر بوده که 487 لیتر در هفتم اسفندماه مصرف شده است.

حسینی بیان کرد: در همین مدت، میزان مصرف CNG در استان نیز 8 هزار و 80 کیلوگرم بوده است.

وی همچنین تعداد بازدیدهای انجام‌شده از سطح شهر توسط بازرسان شهرداری‎ها را در مدت مذکور، 11 هزار و 918 مورد و تعداد بازدیدها از مراکز اقامت وقت شهرداری‎ها را 7 هزار و 3 مورد اعلام کرده است.

حسینی ادامه داد: در همین مدت، 2 هزار و 497 مورد رفع نقص شبکه‎های آب، برق و مخابرات را در استان داشتیم که 198 مورد مربوط به هفتم فروردین‌ماه است با این توضیح که در 12 روز عنوان‎شده، موردی از مشکل در شبکه گاز استان گزارش نشده است.

دبیر کمیته امور شهرداری‌های ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در پایان اظهار داشت: از 26 اسفندماه 95 تا پایان روز هفتم فروردین‎ماه 96، 148 مورد کنسرت، مسابقه و جشنواره‎های مختلف در سراسر مازندران انجام شده است.

انتهای پیام/ 1001
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: