دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷
شهردار ساری:
شهردار ساری با اشاره به اینکه مازندران بیشترین میزان فازغ‌التحصیلان بیکار را دارد، گفت: این استان باید قطب گردشگری کشور شود و شهرداری ساری آمادگی دارد تا با ایجاد پروژه‎های گردشگری قصه پرغصه بیکاری در شهر ساری را حل کند.
مازندران قطب گردشگری کشور شود/ حل مشکل بیکاری ساری با ایجاد پروژه‎های گردشگری/ مهیا کردن فضای انتخاباتی برای افرادی که به پیشرفت ساری می‎اندیشند

به گزارش آوای خزر از ساری، مهدی عبوری شب گذشته در جشن باشکوهی که با حضور خوانندگان و چهره‎های سرشناس تلویزیون و سینما به مناسبت میلاد امام علی(ع) در ورزشگاه شهید متقی ساری در قالب ویژه برنامه «تپش» برگزار شد، اظهار داشت: برخی‌ها فکر می‌کنند امیدآفرینی با همایش‌ها و سخنرانی‌ها به نتیجه می‎رسد اما امید آفرینی یعنی کار و تلاش و اجرای پی در پی پروژه‎های عمرانی.

وی افزود: باید با هم اتفاقات 5 سال گذشته مدیریت شهری را مرور کنیم؛ یادمات هست در سال 91 بودجه شهرداری ساری 79 میلیارد بوده و امروز این بودجه به 600 میلیارد تومان رسیده است، و قریب به هزار میلیارد تومان برای اجرای پروژه‎های مختلف شهری قرارداد بسته شده و این روزها شما آثار آن را خواهید دید.

شهردار ساری با اشاره به عملیات عمرانی که در شهر ساری برای حل معضلات شهری انجام شده است به چند مورد اشاره و بیان کرد: برای شما مردم ساری از رسیدگی به وضعیت بلوار آزادی که در زمان بارندگی تا کمر آب می‎گرفت صحبت کنم یا در بلوار فرح‎آباد که با کوچکترین بارندگی مشکلاتی برای آن به وجود می‎آمد، از خیابانهای سلمان فارسی و پیروزی یا از 18 دی بگویم، کجای این شهر بود که در زمان بارندگی و ابگرفتگی در امان باشد؟ در سالهای گذشته، حدود 40 کیلومتر کانالهای آب با قرارداد 150 میلیارد تومانی به نتیجه رسیده است.

عبوری ادامه داد: نیروهای خدوم شهرداری در همه جای شهر ساری برای حل معضل آبگرفتگی در حال جهاد هستند؛ از نهضت آسفالت بگویم و خیابانهایی که پس از 27 یا 28 سال شهرداری به آنها سر و سامان داد، در این شهر خیابانهای خاکی وجود داشت و امروز شهرداری با تمام توان در حال کار است تا علاوه بر اینکه چنین کوچه‎هایی نداشته باشیم، پروژه‎های بزرگی را انجام دهد.

شهردار ساری گفت: احداث خیابانهای جدید و احداث دوربرگردانها و پلها در دستور کار قرار گرفت تا مشکل ترافیک حل شود، به‌عنوان مثتال ترافیک خیابان کمربندی و امیر مازندرانی یادتان است؟

وی از احداث دو پارک بانوان در شمال و جنوب شهر ساری گفت، از پارک میدان شهرداری که هفته آینده آب و جارو می‎شود تا در ایام شادی ماه شعبان میزبان مردم ساری بشود، از ساخت فاز دوم پارک ملل به وسعت 1000 متر و از افتتاح پارک جنگلی در 1000 متر از اراضی سکوتپه مازندران خبر داد.

عبوری با اشاره به انتخابات شورای شهر، بیان کرد: اجازه ندهيم كسي از نام عبوري، جريان عملگرايي و مهر و صفاي مردم سوءاستفاده كند زیرا هرچه رأي و نظر مردم باشد محترم است و نباید به افرادی که تنها به قصد انتقام‌گيري و به دست آوردن عمارت شهرداري و نه منافع و مصالح مردم به انتخابات پيش‌رو چشم دوختهاند، میدان داده شود بلکه باید این فضا برای افرادی مهیا شود که بای پیشرفت ساری طرح و برنامه دارند.

شهردار ساری درباره انتخاب نام برنامه با عنوان«تپش» اظهار داشت: تپش، «تفکیک پسماند شهر» است که به کاهش زباله و بازگشت پول مردم برای توسعه و آبادانی شهراست.

وي با بیان اینکه ميلياردها تومان پول مردم به اشتباه به خاطر مسير طولاني مركز دفن زباله در چهاردانگه و عدم تفكيك آن هزينه مي‌شود، اظهار داشت: قراراست که نيروگاه زباله‌سوز ساری امسال به بهره‌‌برداري برسد، همچنین قريب به ۱۲ سال است که مردم چهاردانگه مشكل دفن زباله را تحمل مي‌كنند.

عبوری در پایان با بیان اینکه مازندران بیشترین آمار فارغ‌التحصیلان بیکار را دارد، اظهار داشت: این استان باید به قطب گردشگری تبدیل شود، برای قصه پُرغصه بیکاری در ساری برنامه داریم و می‎توانیم این معضل را با توسعه گردشگری حل کنیم.

انتهای پیام/ 1001
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار