دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۶
رئیس هیأت تکواندو مازندران:
رئیس هیأت تکواندو مازندران گفت: 19 تیم شامل 18 تیم خارجی و یک تیم از ایران در مسابقات تکواندو جام فجر به میزبانی ساری اعلام آمادگی کردند و تیم شهرداری ساری نماینده مازندران در این جام است.
19 تیم در مسابقات تکواندو جام فجر شرکت کردند/ آغاز مسابقات از روز یکشنبه/ تیم شهرداری ساری نماینده تکواندو در جام فجر

به گزارش آوای خزر از ساری، فیض‌الله نفجم عصر امروز در اختتامیه هفتمین دوره مسابقات تکواندو جام باشگاه‎های آسیا که در سالن سید رسول ساری برگزار شد در جمع خبرنگاران درباره کیفیت مسابقات اظهار داشت: بلحاظ اینکه کشورهای دیگر مانند ایران لیگ ندارند و در این رقابت‎ها، مسابقات باشگاه‎های آسیا بوده است؛ شاید آنگونه که ما می‎خواستیم؛ باید و شاید کشورهای جنوب شرقی آسیا حضور نیافتند اما سطح فنی مسابقات بخاطر حضور قهرمانان خوب، بد نبوده است.

وی افزود: این مسابقات با حضور بازیکنانی از عمان، عراق، پاکستان، افغانستان و سه تیم از کشورمان برگزار شد، ولی جام فجر خیلی بهتر خواهد بود زیرا با حضور ایران و 18 کشور دیگر برگزار می‎شود.

رئیس هیأت تکواندو مازندران بیان کرد: رقابت‎های جام فجر به میزبانی مازندران از ساعت 9 صبح روز یکشنبه در سالن سید رسول حسینی برگزار خواهد شد، وزن‎کشی‎ها نیز فردا برگزار می‎شود.

وی ادامه داد: به اسم شهرداری ساری یک تیم در این رقابتها به نمایندگی از مازندران شرکت دارد که اگر بچه‌ها همت کنند، قهرمان خواهیم شد.

این مسئول گفت: برخی از قوانین تکواندو اشکال دارد و این موضوع را خدمت نماینده فدراسیون جهانی و رئیس فدراسیون اعلام کردم؛ باید برای ضربه صورت اجازه بدهیم که کارت کشیده شود و فیلم نیز بازبینی شود اما فعلا قانون محدودیت دارد و در بازی آخر داور میتوانست بشمارد و پوئن تیم مدافعان حرم ساری را لحاظ کند، شاید بازیکن ما برنده می‎شد.  

نفجم ادامه داد: با گزارشاتی که به رئیس فدراسیون داده شده است، امیددواریم جلساتی گذاشته شود که این مشکل برطرف شود چون تا دو سال قبل از المپیک قوانین قابل تاخیر است.

وی اظهار داشت: تکواندوکاران مازندران و ایران جزو قهرمان‎هایی هستند که می‎توانند رنکینگ اول دنیا را در سه وزن بگیرند؛ در سال گذشته در مسابقات کشوری دوم شدیم و توانستیم از اصفهان و تهران پیش بیفتیم.

رئیس هیأت تکواندو مازندران در پایان گفت: شرایط ورزش تکواندو مازندران خیلی خوب است؛ در آخرین مسابقات جهانی، از 4 مدال شامل سه طلا و یک برنز برای قهرمانان کشورمان، یک طلا و یک برنز سهم مازندران بود و به نسبت استان‌های دیگر سهم بیشتری داشتیم.

انتهای پیام/ 1001
مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار