دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۶۹۹۴
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۷
فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و انهدام باند سارقان و کشف جواهرات و سنگ های قیمتی مسروقه به ارزش ۷۰ میلیارد ریال در شهرستان ساری خبر داد.

به گزارش آوای خزر، سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت: در پی وقوع سرقت از گالری جواهرات، طلاجات و تراش سنگ‌های قیمتی در یک واحد آپارتمانی واقع در شهرستان ساری و سرقت مقادیر زیادی جواهرات و سنگ‌های قیمتی به ارزش ۷۰ میلیارد ریال با توجه به حساسیت موضوع، رسیدگی پرونده در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان با حضور در محل وقوع در بررسی صحنه جرم دریافتند، سارق یا سارقان به صورت حرفه‌ای با شیوه و شگرد خاص از طریق درب ورودی اصلی وارد ساختمان شده و با تخریب درب واحد آپارتمانی و سیستم‌های حفاظتی اقدام به دستبرد جواهرات و سنگ‌های قیمتی زدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی برای شناسایی و دستگیری سارقان، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان در ادامه تحقیقات، در یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ را در این پرونده شناسایی کردند و موفق شدند، یکی از سارقان حرفه‌ای از اعضای اصلی باند سرقت را شناسایی کنند.

سردار میرفیضی، اظهار کرد: مأموران پس از شناسایی متهم، این فرد را در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه حین فروش اموال مسروقه دستگیر کردند که متهم در تحقیقات اولیه پلیس به بزه انتسابی با همکاری سه همدستش اقرار کرد و مقادیری از جواهرات و سنگ‌های قیمتی نیز از وی کشف شد.

میرفیضی با اشاره شناسایی ودستگیری دیگر اعضای این باند از کشف اکثر اموال مسروقه اعم از سنگ‌های جواهری به میزان ۴ کیلوگرم، جواهرات و طلاجات به همراه تجهیزات خبر داد و افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش تقریبی اموال مسروقه ۳۹۰ هزار دلار معادل ۷۰ میلیارد ریال برآورد شده که اموال مسروقه توسط مالباخته مورد شناسایی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران از تشکیل پرونده برای اعضای این باند سرقت خبر داد و افزود: متهمان با صدور قرار قانونی مناسب از سوی مرجع قضائی روانه زندان شدند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار