دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۷۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۰
استاندار مازندران گفت:همه دستگاه ها برای حل مشکلات جوانان استان باید اهتمام کنند.

به گزارش آوای خزر، استاندار مازندران در نشست ویدئوکنفرانسی با جوانان استان که بمنظور بررسی مشکلات و مسایل حوزه جوانان و سمن ها و تشکل های مردم نهاد این حوزه در بخش های مختلف برگزار شد، با تاکید بر ضرورت گفتگوی مستمر مدیران و جوانان گفت: جوانان؛ مشاوران ما هستند، و هنگامی این ارتباط پویاتر و موثرتر می شود که جوانان مطالبه گری و مسایل و مشکلات خویش را بدرستی طرح نمایند. ‎

 احمد حسین زادگان، با اشاره به این که مسایل حوزه جوانان فرابخشی است و همه دستگاه ها و بخش ها باید همکاری و تعامل داشته باشند تا مشکلات از میان برداشته شود، افزود: مدیران در حوزه جوانان پویاتر وارد شوند و جلسات شهرستانی و استانی گفتگو با جوانان با جدیت استمرار داشته باشد.

نماینده عالی دولت در مازندران از جوانان خواست ؛در نشست های پیش رو؛ پیشنهادهای اجرایی و کاملا برخاسته از مسایل و مشکلات واقعی خود را بیان کنند و افزود: با عنایت به اهمیت نقش جوانان و تاکید رهبری معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب بر بهره گیری از ظرفیت نیروها و استعدادهای جوان، دستگاه ها برنامه های خود در این راستا را ارایه کنند.

حسین زادگان با اشاره به اینکه مجموعه امکاناتی که می شود در اختیار جوانان قرار داد از سوی فرمانداران با همکاری مدیران دستگاه های اجرایی شناسایی شود، افزود: فرمانداران با استفاده از ظرفیت های مازاد، زمینه ساماندهی خانه جوانان را فراهم کنند.

وی بر ارتقاء تشکل های جوانان تاکید و خاطرنشان کرد: شکاف موجود بین جوانان و نسل های قبل و مشکلات آنان را باید با گفتگوی مستمر کاهش دهیم ،باید با آسیب شناسی؛ مسئولیت دولت و جامعه را تعریف کنیم ورسانه ها و صدا و سیما باید مطالبه گری در حوزه جوانان را افزایش دهند.

استاندار مازندران همچنین بر استفاده درست و تبدیل فضای مجازی به عرصه ای برای فعالیت جوانان تاکید کرد و بهره گیری از جوانان در مناصب مدیریتی و تحقق سهم مدیریتی بانوان جوان همراه با تجربه و توان لازم را ضرورت دانست.

حسین زادگان با اشاره به این که در حوزه اشتغال لازم است آموزش های مرتبط داده شود و با تسهیلاتی که دولت فراهم می آورد، جوانان در جریان اشتغال نقش آفرینی کنند، گفت: برای افزایش سهم اشتغال همه دستگاه ها نقش دارند و باید اهتمام کنند.

در آغاز این نشست صمیمانه که معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان استان، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و برخی مدیران دستگاه های اجرایی استان حضور داشتند؛ نمایندگان جوانان شهرستان های 22 گانه استان ویدئوکنفرانسی، مسایل و نقطه نظرات خود را با استاندار مازندران در میان گذاشتند.

انتهای پیام/1005
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها