دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۷۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
با ما در بورس بمانید
۲۸ تاکتیک برای سوددهی در بازار بورس به زبان خودمانی
این روزها مردم ایران به سمت بورس متمایل شده اند و سیل نقدینگی موجود بایستی با درایت و مهندسی صحیح وارد شده و هدایت گردد؛ لذا رعایت اصول زیر برای سوددهی در بازار بورس لازم می‌باشد. ن
آوای خزر: این روز‌ها دیگر واژه بورس و ورود به بورس برای مردم ایران کاملا آشنا ست و خیلی‌ها دوست دارند به این وادی حیرت وارد شوند بدون آنکه آموزشی دیده باشند یا اهداف بورس رو بدانند، فقط شنیده اند که هر کسی وارد بورس شودمیتواند سود کند!
با توجه به شرایط اقتصادی کشور و تمایل مردم به حفظ ارزش پولی خود و همچنین تشویق‌های مکرر سیاستگذاران پولی و مالی، حضور در بورس برای مردم ملموس‌تر شده و مردم بیشتر تمایل دارند به بازار بورس وارد شوند و دیگر بازار‌ها را رها کنند، اما آیا سرمایه داران بزرگ هم همین گونه فکر می‌کنند؛ طبیعتا جواب خیر می‌باشد، چون سرمایه داران بزرگ به هیچ وجه در شرایط هیجانی وارد هیچ بازاری نمی‌شوند و در کمال آرامش و در زمان بی توجهی عموم مردم وارد بازار مشخصی شده و در زمان هیجان و پس از موج سواری لازم، آن‌ها دست به فروش زده و وارد بازاری دیگر می‌شوند.
به هر حال مردم عزیز ایران به سمت بورس متمایل شده اند و سیل نقدینگی موجود بایستی با درایت و مهندسی صحیح وارد شده و هدایت گردد؛ لذا نکات لازم بایستی به مردم عزیز گوشزد شده تا با رعایت این اصول وارد بازار گردند؛ چون هر بازاری دو طرف دارد، یک طرف سود و یک طرف ضرر.

رعایت اصول زیر برای سوددهی در بازار بورس لازم می‌باشد.

تکنیک ۱: پول نقد همیشه اولویت دارد پس در خرید سهم عجله نکنید و با تحقیق خرید کنید.
تکنیک ۲: در معاملات اشتباه به‌منظور پایین آوردن میانگین قیمت، هیچ‌وقت سهام بیشتری اضافه نکنید و هر چه سریع‌تر از ضرر خارج شوید.
تکنیک ۳: همیشه دنبال سهامی بروید که اگر موفق به فروش آن نشدید سود نقدی مجموعش شما را راضی کند.
تکنیک ۴: سود کم سهم‌های نقدشونده را به سود بیشتر سهم‌هایی که نقدشوندگی کمتری دارند ترجیح دهید.
تکنیک ۵: اگر در بورس کم‌ ریسک باشید و شتاب‌زده عمل نکرده و صف‌گرا نباشید، می‌توانید همیشه سود کنید، حتی در شرایط بد.
تکنیک ۶: وقتی سهمی را خریدید و دیدید به هدف قیمتیش نزدیک می‌شود، قبل از اینکه آن را بفروشید دنبال سهم جایگزین یا گروه جایگزین بعدی بگردید.
تکنیک ۷: همیشه مجبور نیستید تمام پولتان را به سهام تبدیل کنید گاهش اوقات صبر بهترین تصمیمی است که می‌توان گرفت.
تکنیک ۸: تعصب را خرج سهمی کن که بی‌دلیل نگرفته و دستوری قیمت نخورده است. درست زمانی ما ضرر می‌کنیم که نسبت به داشتن یک سهم تعصب بی‌مورد پیدا کنیم.
تکنیک ۹: هر جا سود زیادی نهفته باشد یک ریسک بالا (ضرر) هم در آنجا مخفی است.
تکنیک ۱۰: هیچ موقع با سهم منفی به امید مثبت شدن نمانید و همیشه برای خود حد ضرر قرار دهید.
تکنیک ۱۱: این تحلیل است که در بازار سود می‌سازد و تا میتوانید یاد بگیرید و آموزش ببینید و تحلیل کنید.
تکنیک ۱۲: یک سهامدار موفق فردی است واقع‌گرا که به افراد خوشبین سهم می‌فروشد و از افراد بدبین سهم می‌خرد.
تکنیک ۱۳: راز موفقیت شما در درون خود شماست. اگر صبر و اعتماد به نفس داشته باشید در بازار‌های خراب هم می‌توانید براحتی نتیجه خوب بگیرید.
تکنیک ۱۴: یک سهامدار باید قبل از تغییر جهت بازار آن را تشخیص دهد، درست مانند بازی شطرنج که بتواند حرکت طرف مقابل را بخواند و این مستلزم بینشی دقیق از اوضاع احوال پیرامون بازار (سیاسی و اقتصادی) است.
تکنیک ۱۵: یک سهامدار باید صبر و تحمل خوبی داشته باشد مانند شکارچی که مدت‌ها کمین می‌کند تا بتواند به خوبی شکار کند.
تکنیک ۱۶: از آنجا که شما نمی‌توانید رفتار بازار را پیش‌ّینی کنید، باید یاد بگیرید چگونه رفتار خود را پیش‌بینی و کنترل کنید.
تکنیک ۱۷: همیشه در معامله‌گری دو بعد را در نظر بگیرید. اولی بازدهی دوم زمان.
تکنیک ۱۸: تک سهم شدن روی هر سهمی از اصول و منطق سهامداری به دور است. به هیچ وجه تک سهم نشوید.
تکنیک ۱۹: کسی که بخواهد وارد کاری پرریسک مانند خرید و فروش سهام شود حتما باید مبانی و اصول کار را بیاموزد تا بجای تجارت وارد عرصه شرط‌بندی نشود.
تکنیک ۲۰: بازار سهام همیشه خوب است. یک زمان خوب است برای خرید و یک زمان برای فروش، مشکل از خود ماست که نمی‌توانیم موقعیت‌ها را درست تشخیص دهیم.
تکنیک ۲۱: هنر سهامدار خریداری در صف فروش و فروش در صف خرید هست.
تکنیک ۲۲: بازار در حال سقوط یکسری نشانه‌هایی دارد: مرتب اخبار خوبی از آن به گوش می‌رسد. افراد آماتور از آن سود می‌برند. مرتب پول تزریق می‌شود. سفته‌بازی در آن رایج شده است. در هر محفلی صحبت از آن است. اکثر افراد معتقد به صعود قیمت‌ها هستند.
تکنیک ۲۳: تازه وارد‌ها هر عرضه اولیه‌ای که داده شد را بخرند تا هر چقدر که میتوانند (فقط روز عرضه بخرید، چون روز‌های دیگه نمی‌تونید بخرید) و وقتی در عرصه اولیه به سود معقولی رسیدید خارج شوید.
تکنیک ۲۴: اولین اصل بورس صبر و بعد طمع نکردن هست، بازار همیشه هست حالا یه وقت بالا داره و یه بار پایین، همیشه هست پس در هر قیمتی هر سهمی رو نخرید.
تکنیک ۲۵: به هیچ وجه تک سهم نشوید و تمام پولتان رو برای یک سهم وارد نکنید، پولتان را تقسیم کنید، مثلا اگر ۱۰۰ تومان دارید ۵ سهم بخرید و برای هر سهم درصد مشخصی هزینه کنید، و همیشه ۲۰ درصد نقد باشید.
تکنیک ۲۶: اگر قصد ورود به سهمی دارید مثلا می‌خواستید ۲۰ تومان از یک سهم بخرید، همه خریدتان را با ۲۰ تومان انجام ندهید، حدود ۸ تومان را در مرحله اول بخرید اگر پایین رفت ۸ تومان بعدی و اگر باز هم پائین تر رفت ۴ تومان آخر و بالعکس، به این روش می گویند خرید پله ای.
تکنیک ۲۷: فقط با پول مازاد وارد این بازار شوید و حقوق ماهانه وام و ... وارد این بازار نشوید و این بازار همیشه هست با یک میلیون تومان شروع کنید و وقتی یاد گرفتید کم کم اضافه کنید.
تکنیک ۲۸: اول سهم را نخرید بعد بیایید بررسی کنید و از دیگران بپرسید، اول بررسی کنید بعدا بخرید.

انتهای پیام/۱۰۰۰
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار