دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۷۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴

آوای خزر/ تمام مطالب این کتاب توسط جدید ترین روش های علمی جذب ثروت و موفقیت، جذب سلامتی، تله پاتی و ناب ترین آگاهی کتاب مقدس قرآن به اثبات رسیده است.

همچنین آموز های علمی آن توسط دانشمندان مختلفی که نامزد جایزه نوبل شده اند قابل تعمیم و نقد مستقیم قرار گرفته است؛ از این رو ابتدا در ایران و سپس در سایر کشور های جهان توجه بسیاری از تشنگان موفقیت را به خود جلب کرد.

چرا کتاب فراسوی شفای زندگی جهانی شد؟

روند رشد کتاب فراسوی شفای زندگی

این کتاب در مدت ۵ ماه نخست سال 1997 با استقبال کاربران پارسی زبان رویرو شد و به دلیل درخواست های مکرر به  سایت های جهانی منتقل شد و توسط افراد پارسی زبان از سراسر جهان مطالعه شد.  بخش هایی  از این کتاب نیز به صورت مقاله هایی به زبان های مختلف ترجمه شد و آگاهی های آن در قالب های متفاوت در اختیار مردم جهان قرار گرفت.

کتاب فراسوی شفای زندگی در دو فرمت متنی و صوتی در سایت گروه بین المللی امیر همتی www.amirhemmati.com برای کاربران در دسترس می باشد و تا کنون با بیش از ۳۰٫۰۰۰ بار دانلود موفق از سوی سرور های مختلف جهانی مواجه شده است.

 

جهانی شدن، جذب ثروت و موفقیت

گزارش نتایج موفق از کاربران مشتاق این کتاب و نقد های علمی مختلف روی اثبات های علمی مطالب آن باعث شد روند گسترش کتاب به سوی ترجمه زبان انگلیسی، اسپانیولی و فرانسوی هدایت شود.

 

کلام استاد همتی نویسنده کتاب فراسوی شفای زندگی

استاد امیر همتی در گزارش های مختلف کتاب و همچنینی در دوره تله پاتی ذهن به ذهن چنین آورده است: به خدای یگانه سوگند یاد می کنم، تا همین لحظه،  مطالب این کتاب، افشای قدرتمند ترین و اساسی ترین اکسیر موفقیت بوده است که تمام افراد موفق جهانی از آن بهره برده اند .

کلام در توصیف قدرت اثر بخشی این کتاب واقعا قاصر است؛ زیرا من اولین نفری بودم که آگاهانه این مطالب را از کلام قرآن توسط قلب دریافت کردم و به کار بستم و شگفتی ها زندگی مرا فرا گرفتند.

از این رو من آن را یک معجزه ی بزرگ در زندگیم می دانم. با گذشت تنها ۲۱ روز با پر رنگ شدن نتایج کاربران شگفتی های این راز مسکوت شده، باعث شد قدرت اثر بخشی مطالب فراتر از حد باور ها برود.

 

دلایل جهانی شدن فراسوی شفای زندگی

در کتاب فراسوی شفای زندگی با اثبات آیه ای از قرآن آمده است : قلب پر سرعت ترین و قدرتمند ترین مرکز پردازش اطلاعات است !!! بله قلب حتی از مغز سریع تر فکر، دریافت و حتی درک می کند .

به تازگی پروفسور ایگور گراسمن در سال ۲۰۱۸ مطالعه جدید خود به کشفی عجیب رسید . او نشان داد که افراد با فرکانس های بیشتر در ضربان قلب ،بهتر فکر می کنند ، بهتر نتیجه می گیرند و زودتر اتفاقات را می فهمند ! یعنی اولین سیستمی که در بدن از حوادث جهان با خبر م یشود مغز نیست، بلکه ضربان قلب است !

واقعا این یک شگفتی بزرگ در تمام زندگی انسانهاست. قلب ما منبع دریافت الهامات و کد های آگاهی در تمام کیهان است و تنها توسط جنس احساس (خوب و بد) می تواند از حوادث و موقعیت ها و اطلاعات در آینده آگاه شد.

احساس بد = اتفاقات بد

احساس خوب = اتفاقات خوب

یعنی تنها راه کشف موفقیت در تمام زندگی این است که به احساس خود گوش کنیم زیرا احساس هرگز دروغ نمی گوید.

 

تاثیر ذرات روی یکدیگر در جهان

استاد همتی در کتاب شگفت آور فراسوی شفای زندگی اینچنین بیان می کند: ما می توانیم بر تمام ذرات جهان اثر بگذاریم. ما قدرتمند ترین مرکز مخابره اطلاعات با جهان هستیم!

جدیترین نتایج دانشمندان نیز نشان داده است که ذرات می تواند از میلیارد ها کیلومتر دور از هم روی همدیگر اثر بگذارند !!درهم تنیدگی کوانتومی می‌گوید: ذرات می‌توانند روی یکدیگر اثر بگذارند حتی اگر به اندازهٔ وسعت جهان از یکدیگر دور باشند.

به این معنی که تا زمانیکه یکی از ذرات مشاهده و اندازه‌گیری نشده،دیگری هم بدون تغییر باقی می‌ماند، ولی درصورت مشاهده یکی از آنها، سرنوشت و گذشته دیگری نیز تغییر می‌کند!

این واقعه کوانتومی به حدی عجیب بود که حتی آلبرت انیشتین نتوانست آن را بپذیرد و آن را ناشی از ناکامل بودن نظریهٔ کوانتومی می‌دانست چرا که به نظر می‌رسید باعث تناقض در سرعت نور می‌شود.

دانشمندان چینی با استفاده از یک ماهواره ۶ میلیون فوتون را درهم تنیده و به صورت پرتو به زمین ارسال کردند، هر زوج از پرتوها به دو آزمایشگاه در فاصلهٔ ۱۲۰۰ کیلومتری فرستاده شد. در کمال ناباوری زمانی که یک زوج اندازه‌گیری می‌شد، دیگری در فاصله ۱۲۰۰ کیلومتری، بی‌درنگ تحت تاثیر قرار می‌گرفت.

انتهای پیام/1005

 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار