دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰
تا انتخابات/
نامزد پنجمین دوره انتخابات شورای شهر ساری با انتقاد از استفاده برخی‎ها از جریان عملگرایی گفت: پرونده جریان عملگرایی را باید مختومه کرد زیرا برخی‎ها از آن سوءاستفاده می‎کنند و خود به خود اگر سیاسی شود، با آن برخورد سیاسی می‎شود و نیروهای خدومی مانند عبوری را باید له‎شده و کیادهی را ضربه‎دیده ببینیم. وی همچنین از مردم خواست که کمک کنند تا افراد مثبت و قانونمند وارد شورا شوند.
محمدی‎کیادهی: پرونده جریان عملگرایی را باید مختومه کرد/ سعی کنیم افراد مثبت و قانونمند وارد شورا شوند/ منتقدترین فرد شورا هستم

به گزارش آوای خزر از ساری، محمدحسن محمدی کیادهی در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت پاکدستی در اعضای شورا اظهار داشت: عضو شورایی که با آگاهی یا از سر ناآگاهی به مردم شهر خود خیانت می‎کند، اثرات منفی در مجموعه و شهر خود می‎گذارد، طبیعتاً ابتدا باید افراد خوب به شورا راه پیدا کنند تا شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

وی با بیان اینکه در دوره‎های اول و دوم شورا نیروهایی قوی پای کار آمدند، افزود: غیر از تحصیلات و جوانگرایی، تجربه نیز لازمه حضور در شوراهاست، یک عضو بد، بدبینی ایجاد می‎کند که بدترین رویداد است و یک عضو خوب می‌تواند نماد روشنگری و خدمت در شورا باشد.

نامزد پنجمین دوره انتخابات شورای شهر ساری گفت: از دوره سوم و چهارم و اکنون برخی از رقبا تبلیغات جلف و سنگینی دارند و یا آرای مردم را خریداری می‌کنند، اگر مردم نیز آینده شهر خود را می‎فروشند به این خاطر است که به آگاهی نرسیده‌اند و افرادی که با این روش به شورا راه پیدا می‌کنند، اثرات منفی در جامعه خواهند داشت.

محمدی‎کیادهی: پرونده جریان عملگرایی را باید مختومه کرد/ سعی کنیم افراد مثبت و قانونمند وارد شورا شوند/ منتقدترین فرد شورا هستم

محمدی کیادهی بیان کرد: در دوره سوم و چهارم، شوراها از حیث برخوررداری از نیروهای کمی و کیفی و خدمتگزاری به مردم ضعیف شدند و حتی عدم خدمت نیز بسیار علنی شد. لذا در این دوره باید سعی کنیم تا افراد مثبت و آگاه به قانون وارد شورا شوند.

وی تأکید کرد: با ماشین شاسی بلند و کت مارک‌دار نمی‎توانیم به سراغ مردم حاشیهنشین برویم و به آنها خدمت کنیم.

کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر ساری با بیان اینکه رأی حرام گرفتن، جرم است، اظهار داشت: وقتی که رأی حرام در سبد عضو شورای شهر برود، او یقیناً نمی‌تواند صادقانه عمل کند.

محمدی کیادهی ادامه داد: در این دوره احساس می‎کنم به‎نوعی به دوره اول و دوم شوراها برگشت کردیم و البته نه به آن صداقت و شور و حال گذشته، نیروهای خوبی هم وارد کار شدند، نیروهایی که سابقه اجرایی داشته و تحصیلکرده و دلسوز هستند.

وی با بیان اینکه ساری در گذشته 140 هزار رأی دهنده داشت و آقای نقیبی 23 هزار رأی به دست آورده بود، گفت: البته برخی‎ها به خاطر زیبایی رأی آوردند و یک نفر نیز بخاطر خالکوبی!

این نامزد شورای شهر ساری با اشاره به علت رد صلاحیت خود در مرحله نخست این دوره و نامه‎ای که نماینده ولی فقیه در تأیید التزام او به انقلاب و رهبری به ستاد انتخابات نوشته است، گفت: همه مردم سابقه مرا می‎دانند و چیز پنهانی ندارم، در این دوره اگر رأی آوردم خدمت می‎کنم و اگر رأی نیاوردم نیز به خانه مادرم(شهرداری) بازمی‌گردم.

وی افزود: 52 سال سن دارم و روزی چند کیلومتر می‎دوم، مشکل جسمی ندارم، احساس می‎کنم هنوز سازش‌کار نشدم! و هنوز منتقدترین فرد در شورای شهر هستم، در بیان حقایق تحت تأثیر شخص و جو حاکم نبودم.

محمدی کیادهی بیان کرد: در جایی گفتم که نگران طرح حمایت از شهردار هستم! در مجموع مردم از عبوری راضی هستند، شخصاً ملاحضه هیچ موضوعی را نمی‌کنم و وقتی اختلافات فرمانداری و شورا و شهرداری را دیدم انتقاد کردم و از گذشته نیز چنین بودم.

این کاندیدای پارلمان شهری در پایان با اشاره به رواج جریان «عملگرایی»، گفت: پرونده جریان عملگرایی را باید مختومه کرد و هر کسی که در انتخابات از این شعار استفاده کند، در واقع در حال سوءاستفاده است، باید چیز جدیدی بیاید، چون خود به خود اگر سیاسی شود، با آن برخورد سیاسی می‎شود و نیروهای خدومی مانند عبوری را باید له‎شده و کیادهی را ضربه‎دیده ببینیم.

به گزارش آوای خزر، محمدی کیادهی برای پنجمین بار است که کاندیدای شورای شهر ساری شده است، او در چهار دوره گذشته به شورای شهر ساری راه یافت و علیرغم اینکه در این دوره هیچ ستادی برای خود راه‌اندازی نکرده است اما امید به آرا و اعتماد مردم دارد که برای بار پنجم نیز او را حمایت کنند.

انتهای پیام/ 1001

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها