دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۸۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۴:۴۹
یوونتوس با اینکه دستمزد زیادی به رونالدو می پردازد اما درآمد زیادی نیز بخاطر حضور این بازیکن به دست اورده است.

به گزارش آوای خزر،یوونتوس در مواجهه با بحران مالی ناشی از اپیدمی کووید19 با چالشهای مدیریتی بغرنجی روبرو است. بیانکونری برای حفظ شرایط خود در لیگ ایتالیا و در فوتبال اروپا باید برای سر و سامان دادن به بودجه باشگاه اقداماتی فوری انجام دهد.

دستمزدها و نقل و انتقالات

انتقال پایاپای یکی از اولین روش‌های فعالیت اقتصادی و تجاری کشف‌شده توسط نوع بشر بوده و حالا در مواجهه با بحران کرونا، این روش باستانی بار دیگر برای مدیران باشگاه‌های فوتبال جذاب شده است.

پیانیچ، ایگواین و رابیو سه ستاره‌ای هستند که یوونتوس به این منظور انتخاب کرده. البته یوونتوس تمایل دارد که دیشیلیو را هم در معامله‌ای پایاپای با نلسون سمدو به بارسا واگذار کند. در صورت موفقیت بیانکونری در انجام این معامله‌ها، یوونتوس تنها از نظر پرداخت دستمزد 25 میلیون یورو سود خواهد کرد.

موفقیت یا عدم موفقیت این استراتژی به توان چانه‌زنی مدیران یوونتوس بستگی دارد. مدیرانی که در گذشته نشان داده‌اند در این زمینه ید طولایی دارند. کافی است به انتقال کریستیانو رونالدو نگاه کنید که بیانکونری توانست ستاره‌ای به بزرگی او را با پراخت کمتر از 100 میلیون یورو به خدمت بگیرد. یا آندره‌آ پیرلو که به صورت رایگان از میلان به یووه پیوست یا پل پوگبا که در تورین به ستاره‌ای بزرگ تبدیل شد.

 

قراردادهای خوب پیش از شروع بحران

خرید کریستیانو رونالدو همچنان یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌های باشگاه است. با وجود دستمزد نجومی 31 میلیون یورویی کریستیانو، آورده او برای باشگاه آنقدر بالا است که نسبت به پرداخت چنین دستمزدی ارزش بیشتری دارد. یوونتوس همین سه ماه پیش قراردادی به ارزش 10.3 میلیون یورو در سال، تا ده سال دیگر با کمپانی آلیانز امضا کرد تا نام این کمپانی بیمه بر روی استادیومش قرار بگیرد. آلیانز به صراحت گفته بود که به خاطر حضور کریستیانو رونالدو حاضر شده با پیشنهاد بالای یوونتوس موافقت کند.

آنیلی در مذاکره با آدیداس هم موفق شده مبلغ پرداختی این کمپانی به باشگاه را تا 51 میلیون یورو افزایش دهد و اسپانسر دیگر باشگاه، جیپ هم مبلغ پرداختی خود را به مقدار زیادی افزایش داده.

انتهای پیام/1005

منبع: varzesh3.com


نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: