دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۳
رئیس ستاد روحانی در مازندران:
رئیس ستاد روحانی در مازندران گفت: طبیعی است پس از اینکه دولت تغییر پیدا می‎کند باید نوسازی در سطح مدیریتی صورت بگیرد و افراد جدید جایگزین شوند.
نوسازی در سطح مدیریتی پس از هر انتخابات، طبیعی است/ مازندران توانست آرای 4 استان را بپوشاند

به گزارش آوای خزر از بابلسر، محسن نریمان پنج
شنبه شب در همایش تجلیل از فعالان ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی که در هتل میزبان بابلسر برگزار شد با قدردانی از حضار، اظهار داشت: خاطرات خیلی تلخ و شیرینی از انتخابات در ذهنم مانده است؛ در جلسه‌ای در بابل بودیم که با حضور 100 روحانی برگزار شد، و این گوشهای از فعالیت روحانی بود که در کنار جوانان کار میکردند، از این جهت مخلص آقای بهاری و تیم ایشان هستیم.

وی با تقدیر از همه افرادی که در ستاد روحانی در سراسر مازندران زحمت کشیدند، افزود: در برخی شهرهای غرب استان حتی بالاتر از 100 درصد مشارکت داشتیم(به دلیل توریستی بودن و رای دادن هماهنگ آنها با مردم غرب استان).

رئیس ستاد روحانی در مازندران از دستاندرکاران انتخابات و رؤسای ستادهای دکتر روحانی در این استان قدردانی کرد و به ترتیب نام رؤسای ستادها از رامسر تا گلوگاه را نام برد.

وی بیان کرد: در «پساانتخابات» نیز همانند انتخابات در خدمت مردم هستیم و بدعهدی نمی کنیم و با همکاری نمایندگان مجلس مطالبات مردم را پیگیری می‎کنیم، با هر مسئولی در کشور صحبت کردم(انتخاب فرماندار آمل)همه یکصدا حرف ما را به حق میدانستند و در هر صورت به دنبال مطالبات مردم هستیم. طبیعی است پس از اینکه دولت تغییر پیدا می‎کند باید نوسازی در سطح مدیریتی صورت بگیرد و افراد جدید جایگزین شوند.

نریمان اظهار داشت: همه چیز پس از انتخابات به کام ما نمی شود، باید برای رسیدن به مقصودهای به‌حق خود تلاش کنیم که این تلاش باید منطقی باشد.

رئیس ستاد روحانی در مازندران گفت: مسئولینی که برای آن تلاش کردیم در صدر حکومت قرار دارند باید مسائل را درست منتقل کنیم و مطمئن باشیم که اگر اتفاقی افتاد قطعاً اطلاعات درست منتقل نشد که این انفاق بیفتد.

نریمان با اشاره به اینکه از طریق رسانه و دوستان خبر انتصاب فرماندار آمل اعلام شد، اظهار داشت: تمام کسانی که دست‌اندرکار بودند مسئله را به آخرین و بالاترین مقام مسئول کشور رساندند و در رده‌های مختلف مطرح کردند.

وی ادامه داد: قرار است پس از انتخابات با اتحاد و همدلی با هم همکاری داشته باشیم و مسائل و مشکلات را پیش ببریم و قطعاً اگر این اتحاد و همدلی را داشته باشیم نفوذ کلام در ما ایجاد می شود.

رئیس ستاد دکتر روحانی در مازندران با تاکید بر اینکه نباید بین خودمان تفرقه و اختلاف ایجاد کنیم، این امر را مهمترین مسئله ای دانست که باید از آن درس بگیریم.

این مسئول با بیان اینکه نوسازی در هیئت دولت و رده های پایین صورت می گیرد، اظهار داشت: همه باید خود را موظف بدانند در این مسئله سیاسی مشارکت کنند اما منطقی و با تدبیر این کار را انجام دهند.

نریمان با اشاره به اینکه همه با هم یکپارچه برای انتخابات تلاش کردیم، افزود: مازندران با فاصله رای بیشتر با رقیب توانست آرای ۴ استان کشور را که در آن رأی روحانی کمتر بود را بپوشاند.

وی در پایان گفت: باید برای توسعه و اعتدال استان مازندران تلاش کرده ‌و ‌برای اشتغال جوانان برنامهریزی کنیم و استعدادهای بالقوه در استان را به فعلیت تبدیل کنیم.

انتهای پیام/ 1001

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها