دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۹۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۴
آوای خزر بررسی کرد
جلسه معرفی مدیر جدید اداره ورزش و جوانان بهشهر که قرار بود صبح امروز برگزار شود، بنا به دلایلی انجام نشد، حال این سؤال مطرح است که آیا گزینه جدیدی غیر از فرد معرفی‎شده قرار است سکان ورزش بهشهر را در دست بگیرد؟ و به‎راستی دلیل عدم برگزاری این جلسه چه بوده است؟
علت عدم برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید اداره ورزش و جوانان بهشهر چه بود؟/ آیا «دارابی» گزینه نهایی برای سکان‎داری ورزش بهشهر است؟

به گزارش آوای خزر از ساری، صبح امروز قرار بود که مراسم تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید اداره ورزش و جوانان بهشهر در سطح درون‌سازمانی با حضور نماینده مدیرکل ورزش و جوانان و تنی چند از مسئولان مربوطه این اداره کل در فرمانداری بهشهر برگزار شود اما این مراسم بنا به دلایلی برگزار نشد.

برای جویا شدن علت این موضوع ابتدا با فرماندار بهشهر تماس گرفته شد که ایشان اعلام کرد: قرار بود پیش از ظهر امروز برنامه تودیع و معارفه آقای سید عسگری اکبری و حسین دارابی برگزار شود و به همین علت نیز منتظر حضور میهمانانی از اداره‌کل ورزش و جوانان بودیم و شرایط برای برگزاری مراسم مهیا شده بود اما این مراسم انجام نشد.

سید خالق سجادی با بیان اینکه دلیل عدم برگزاری جلسه را نمی‌دانم، گفت: بنده برای ساعت 13 باید در شهرداری بهشهر و در جلسه کمیسیون ماده 100 حضور داشتم زیرا امروز حدود 50 پرونده باید رسیدگی می‎شد، لذا تا ساعت 13 منتظر ماندم و چون خبری از حضور مسئولان نشد، به شهرداری رفتم.

***

به گزارش آوای خزر، برای نتیجه‎گیری بهتر از دلیل عدم برگزاری جلسه تودیع و معارفه از پیش تعیین‎شده‎ای که در بالا ذکر شده، با مدیر جدید و شاید هم پیشنهادی! اداره ورزش و جوانان بهشهر تماس گرفتیم که ایشان نیز با سعه صدر پاسخگو بودند.

حسین دارابی به خبرنگار آوای خزر در ساری گفت: جلسه امروز به دلیل موضوعات درون‎سازمانی به تأخیر افتاده است و ظرف روزهای آینده این مراسم برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: حکم بنده برای فعالیت به‌عنوان مدیر جدید در اداره ورزش و جوانان بهشهر از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران زده شده است و برنامه معارفه نیز در سطح درون‎سازمانی و نه شهرستانی برگزار می‎شود.

***

به گزارش آوای خزر، برای نتیجه نهایی این موضوع، با دو تن از مدیران استانی نیز تماس تلفنی برقرار و مشخص شد که احتمال داده می‎شود گزینه‎های بهتری نیز برای مدیریت اداره ورزش و جوانان بهشهر - که سهم بسزایی را به‎ویژه در کشتی و ورزش‌های رزمی دارد- وجود داشته باشد و این موضوع نیازمند بررسی و زمان بیشتری است.

جمعبندی‎های نهایی ظرف روزهای آینده انجام می‎شود و اینکه آقای دارابی که مدیریت اداره ورزش و جوانان گلوگاه را برعهده داشتند، براساس حکم مدیرکل ورزش و جوانان مازندران می‎توانند سکان ورزش بهشهر را در دست بگیرند یا خیر، با اتفاق نظر عوامل تصمیم‎گیر و پیشنهاددهنده مشخص می‎شود.

ناگفته نماند که بسیاری از ورزش‎دوستان بهشهر از تغییر مدیریتی در اداره ورزش و جوانان بهشهر استقبال کردند و خواستار فضای جدیدی در این مجموعه بزرگ شدند. اما این استقبال اگر به معنای «همه گزینه‎ها غیر از اکبری» باشد، یک اشتباه بزرگ است و بهتر است این درک صحیح حاصل شود که تنها یک مدیر توانمند برای عرصه ورزش بهشهر یک ضرورت مهم است و ممکن است آن فرد، آقای دارابی نیز نباشد.

انتهای پیام/ 1354

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هیات ورزشی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۶
0
0
بهشهر رئیسی قوی و کار کشته میخواد نه مثل اکبری و دارابی .............رئیسی که مدیر و قدرتمند باشد که کارکنان انجا و اداره را به روز کنه ...
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار