دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
مدیرکل دفتر ستاد ملی بازآفرینی شهری وزارت راه:
مدیرکل دفتر ستاد ملی بازآفرینی شهری وزارت راه و شهرسازی گفت: امسال قیر رایگان به بافتهای فرسوده و سکونتگاه‌های غیررسمی کشور اختصاص یافته است که این مناطق ابتدا باید بطور کامل شناسایی و اولویت‌بندی شوند.
اختصاص قیر رایگان به بافتهای فرسوده و سکونتگاه‌های غیررسمی کشور/ شناسایی بافتهای فرسوده شرق مازندران در اولویت دریافت قیر رایگان/ استفاده از ظرفیت رودخانه‎ها برای اقتصاد گردشگری

به گزارش آوای خزر از نکا، نریمان مصطفایی صبح امروز در جلسه احیا، نوسازی و بهسازی بافت‎های فرسوده نکا اظهار داشت: ساماندهی محله عباس‌آباد نکا به این دلیل که پایلوت ملی بود با تمام قدرت انجام و تاکنون 1.3 میلیارد تومان به همین منظور هزینه شده است.

وی افزود: محلات دیگر از این دست نیز در نکا باید شناسایی شود و برنامه اقدام مشترکی نیز برای محله مهرگان باید اجرا شود، همچنین مستندسازی و آسیب‌شناسی در این زمینه باید صورت بگیرد تا مشخص شود که چه کارهایی انجام شده است و چه کارهایی نیاز به تکمیل دارد.

مدیرکل دفتر ستاد ملی بازآفرینی شهری وزارت راه و شهرسازی گفت: امسال ردیف اعتباری برای قیر رایگان بمنظور بهسازی و نوسازی بافت فرسوده ابلاغ شده است، لذا مسیرهایی که آماده کار است، برآورد تناژ در آنها انجام شود.

این مسئول تصریح کرد: این مصوبه به بافتهای فرسوده و سکونتگاه‌های غیررسمی کشور اختصاص یافته است که ابتدا باید بطور کامل شناسایی و اولویت‌بندی شوند.

مصطفایی بیان کرد: به دلیل پیگیری دکتر شاعری، شهرستانهای بهشهر، نکا و گلوگاه را در اولویت دریافت قیر رایگان برای بافتهای فرسوده استان مازندران قرار می‌دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه رودخانه‌های استان ظرفیت خوبی برای بحث گردشگری هستند، افزود: ازجمله این مناطق، بحث طراحی شهری رودخانه نکا نیز صورت بگیرد و مشخص شود تا در قالب یک برنامه اجرایی عملیاتی بتوانیم فضای خوبی در بحث گردشگری داشته باشیم.

مدیرکل دفتر ستاد ملی بازآفرینی شهری وزارت راه و شهرسازی اظهار داشت: برای کسب و کار و اشتغال خرد نیز یک پروژه توانمندسازی کسب و کار خرد را از هر کدام برای یک محله با همکاری NGO شهرک مهرگان انجام شود.

مصطفایی در پایان بیان کرد: از طریق ماده 180 قانون توسعه متوازن نیز می‌توانیم بحثی را در راستای توسعه کسب و کار اختصاص دهیم و یا از اعتبارات دفتر امور اجتماعی استفاده کنیم همچنین در بحث تسهیلات نیز باید این موضوع را در اولویت قرار بدهیم همچنین از محل مالیات بر ارزش افزوده سازمان شهرداریها نیز حتما اولویت توزیع باید در محلاتی مانند عباس‎آباد نکا باشد.


انتهای پیام/ 1001

مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار