دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۰۴
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴
دکتر مقیمی در جمع مردم نکا:
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه، گفت: اولین آسیب درونی در جامعه آفات اخلاقی و اقتصادی است، در استحاله انقلاب و در نفوذی که مقام معظم رهبری بعد از برجام اعلام کرد باید حساس باشیم، رکود و بیکاری و تورم را به سامان برسانیم که همه اینها با وحدت به نتیجه می رسد.
 به گزارش آوای خزر از شهرستان نکا، دکتر احمدعلی مقیمی امشب در جمع مردم نکا که در مسجد صاحب‌الزمان (ع) این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: سلطنت با کفر باقی می ماند اما با ظلم پایدار نمی ماند و نمونه بارز آن حکومت ظالمانه فرعون بر مردم بود.
وی با اشاره به ظهور انقلاب اسلامی با هدایت امام خمینی ره، افزود: امام دلهای مردم را به ذات اقدس حق پیوند داد و مردم را خدایی و شجاع کرد، همه کسانی که از ظهور انقلاب اسلامی متضرر شدند، چه دنیای لیبرال دموکراسی و چه دنیای شرق کمونیسم، بر نقش امام در پیروزی انقلاب ازعان دارند.
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه با بیان اینکه ملتها در سرنوشت خود تصمیم ساز و تصمیم گیر نبودند، گفت: امام به مردم هویت داد و در 14 بهمن پس از دو روز ورود خود به ایران به مردم گفت که آمده ام کرامت انسانی را در جامعه جاری و ساری بسازم و بر شعار خود نیز پایبند ماند.
دکتر مقیمی با بیان اینکه امروز شعاع نور انقلاب در دنیا گسترده شد، بیان داشت: امام خمینی قدرت تصمیم گیری به مردم داد و سپس انقلاب را به آنها سپرد، انقلاب بر پایه ایدئولوژی استوار شد، امام اولین مجتهدی است که هم بنیانگذار و هم رهبر است، اولین مجتهدی است که حکومت تشکیل داد و ولایت فقیه را احیا کرد، این امام این پیوست گسستنی بین امت و امامت باعث شد که انقلاب ما 37 سال است توسط مردم پاسداری میشود.
عضو مجلس شورای اسلامی گفت: هنر امام راحل تسخیر دلهای مردم، ایجاد نگاه نو و احیای فطرت خداجویی در دل ملت بود که تاکنون توانست در مسیری که امام مشخص کرده بود، حرکت کند، اکنون بیش از 27 قومیت در ایران، کنار هم و در امنیت زندگی می کنند.
وی بیان  داشت: 37 سال پیش نمی‌توانسیتم حتی یک بخشدار را برای خودمان تعیین کنیم، ثروت این ملت را بلوکه کردند، تحریم و تهدید کردند اما این ملت آنقدر قوی شد که هیچ تصمیمی در خاورمیانه بدون ایران اتخاذ نمی شود.  
دکتر مقیمی با اشاره به بازداشت تنفگداران آمریکایی در آبهای خلیج فارس، گفت: پیام این اقدام قدرتمندانه ایران به آمریکا این است که اگر بخواهید به خباثتهای خود ادامه بدهید حتما فیلم را در دنیا پخش می‎کنیم.
وی افزود: اعتماد و اتکای ما به خداوند است، به سخنان الهی که از زبان امام جاری شد اعتماد کردیم، صبوری جستیم و خدا هم نصرت خود را نثار ما کرده است، در دوران جنگ تحمیلی نیز همین بودیم.
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه، اظهار داشت: اولین آسیب درونی در جامعه آفات اخلاقی و اقتصادی است، در استحاله انقلاب و در نفوذی که مقام معظم رهبری بعد از برجام اعلام کرد باید حساس باشیم، رکود و بیکاری و تورم را به سامان برسانیم که همه اینها با وحدت به نتیجه می رسد.
وی ادامه داد: موفق ترین ها را در حوزه نظامی، پزشکی، صنعت و المپیادهای مختلف داشتیم که همه اینها در سایه خدمت به مردم است.
مقیمی با اشاره به دو آزمون بزرگ انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی، گفت: در انتخاب جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز لیست خوبی داریم که باید دست به دست هم بدهیم و اصلح را انتخاب کنیم، همچنین کسانی را باید در مجلس شورای اسلامی انتخاب کنیم که التزام عملی به ولایت فقیه دارند.
وی ادامه داد: اخلاق انتخاباتی باید رعایت شود، با دروغ و تهمت و افترا نمیتوان کاری کرد، نماینده باید شجاع باشد، اگر آمریکا زوزه کشید نباید بترسد بلکه باید در وسط میدان باشد، بداند که پشتیبان ولی فقیه باشد زیرا کارآمدی ولی فقیه در دنیای شرق و غرب زبانزد است.
مقیمی بیان کرد: نفوذ معنوی ولایت فقیه در تمام دنیای شرق و غرب و آمریکای لاتین دشمن دارد، کدام رهبر داریم که نامه مستقیم به جوانان غربی بنویسد؟ در 37 سال پیش وقتی میخواستند بخشدار انتخاب کنند باید به سفارت آمریکا می رفتند اما امروز به برکت صیانت مردم از آرمانهای امام و شهدا، از استقلال کاملی برخوردار هستیم.
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه درباره عملکرد خود در نکا اظهار داشت: بودجه سالجاری این شهرستان بیش از 13 میلیارد تومان است که تاکنون 12 درصد آن محقق شده است، 78 کیلومتر آسفالت روستایی را قرارداد بستیم، بیش از 50 میلیارد تومان در بخش مسکن مهر و خودمالکی هزینه شد، 59 واحد صنعتی در نکا داریم، در 66 روستا طرح هادی در حال انجام است، تعداد آمبولانسهای مراکز درمانی از یک یا دو دستگاه به 10 دستگاه رسیده است.
وی ادامه داد: 97 کیلومتر شبکه آب و فاضلاب روستایی و 420 کیلومتر نیز شبکه شهری ترمیم شده است، کلنگ زنی پروژه گازرسانی به روستاهای بالادست با 8 میلیارد تومان برای 41 روستای نکا به زمینه زده شده است.
نماینده بهشهر، نکا و گلوگاه گفت: حل معضل بیکاری عزم ملی میخواهد، دولت بطور رسمی اعلام رسمی کرد که جذب نیرو در ادارات ممنوع است لذا باید منابع و امکاناتی فعلی را حفظ و نگهداری کنیم.
















































































انتهای پیام/
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
شریفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
0
1
درود بر نماینده ولایتمدار
همشهري
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۲
0
1
با سلام
از تلاش هاي بيكران دكتر مقيمي متشكريم ان شاالله با همت يكپارچه مردي از جنس مردم و ولايتمدار را وارد مجلس دهم كنيم
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۲
0
1
فقط دكتر مقيمي
ميرزايي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۲
0
1
حي علي خيرالعمل
مقيمي مرد عمل
نصيري
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۲
0
1
در كانديدا فعلي مقيمي از همه توانمندتر و بااخلاص تر
ممم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۲
0
1
با راي به دكتر مقيمي ارامش و امنيت و سربلندي را در اختيار داريم
مجيد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۲
0
1
فقط احمد علي مقيمي
قدرت كشوري و منطقه اي مقيمي از تمام كانديدا مطرح بيشتره
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار