دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰
مظفري مسئول كميته اطلاع رساني ستاد انتخابات مازندران خبر داد
احمد مظفري مسئول كميته تبليغات و اطلاع رساني ستاد انتخابات مازندران از آغاز تبليغات انتخاباتي داوطلبان مجلس خبرگان رهبري از 22 بهمن خبر داد .
به گزارش آوای خزر،مظفري گفت : پس از انتشار رسمي اسامي نامزدها،  فعاليتهاي تبليغاتي انتخاباتي آنان 15 روز قبل از اخذ راي شروع و تا 24 ساعت قبل از اخذ راي ادامه خواهد داشت .
وي گفت در راستاي برخورداري يكسان نامزدهاي مجلس خبرگان رهبري و كنترل نحوه تبليغات كميسيوني با عنوان كميسيون بازرسي تبليغات انتخابات خبرگان در استانداري مازندران تشكيل شده است
دبير شوراي اطلاع رساني مازندران تاكيد كرد: جلسات اين كميسيون با حضور استاندار ، بالاترين مقام قضايي استان ،رئيس ناظران شوراي نگهبان در استان و مدير صدا و سيماي مركز استان تشكيل شده و بر روند تبليغات نامزدها نظارت خواهند نمود .
مظفري ادامه داد :  بر اساس تبصره 1 ماده 26 تبليغات انتخابات مجلس خبرگان رهبري،  استفاده از هر گونه آثار تبليغاتي نامزدها اعم از كاغذي ، پارچه اي ، مقوايي و فلزي و يا هر جنس ديگر با ابعاد بيشتر از 70 × 100 سانتيمتر ممنوع است.
مدير كل روابط عمومي استانداري مازندران تاكيد كرد : بر اساس ماده 25 تبليغات انتخابات ،  استفاده از وسایل، كاركنان و سایر امكانات دولتی و موسسات و شركتهای وابسته به دولت، نهادهای انقلاب اسلامی، جایگاه های خطابه نماز جمعه، دانشگاه ها و شهرداری ها و كلیه دستگاه هایی كه از بودجه عمومی كشور به هر مقدار استفاده می کنند برای تبلیغات كلیه نامزدهای خبرگان اكیدا ممنوع است.
وي تصريح نمود : مطابق ماده ۲۴، نامزدهای خبرگان، با هر سمتی كه داشته باشند به طور یكسان مشمول این مقررات بوده و نباید تحت هیج عنوان، بیش از آنچه توسط كمیسیون بازرسی تبلیغات تعیین شده، از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران استفاده کنند و صدا و سیما نیز نباید از هنگام انتشار پذیرش نامزدی تا تعیین نتیجه برنامه های دیگر آنها را پخش كند
مظفري افزود : در راستاي آیین نامه تبليغات انتخابات خبرگان ، برنامه هاي راديويي و تلويزيوني داوطلبان مجلس خبرگان رهبري از طريق صدا و سيماي مركز مازندران ضبط و پخش آن از بیست و دوم بهمن آغاز و تا چهارم اسفند ادامه خواهد داشت.
مظفري تصريح نمود برنامه‌های تلویزیونی داوطلبان ساعت 22 به مدت 20 دقیقه و برنامه‌های رادیویی نیز ساعت 9:30 به مدت 25 دقیقه پخش خواهد شد و هر یک از برنامه‌های تولید شده با حضور داوطلبان در یک نوبت باز پخش می‌شود.
وي گفت : احوال شخصي ، سوابق فعاليتهاي سياسي ، اجتماعي ، فرهنگي ، انقلابي و مبارزاتي ، مسئوليت ها ، سوابق علمي ، تحصيلات ، آثار و تاليفات و تبيين جايگاه و اهميت مجلس خبرگان رهبري و ولايت فقيه ، تبيين دستاوردهاي انقلاب و شاخص هاي نمايندگي مجلس خبرگان رهبري بخشي از محورهاي سخنان داوطلبان مجلس خبرگان رهبري در تبليغات راديويي و تلويزيوني خواهد بود .
مظفري در پايان اظهار داشت : بر اساس ماده ۲۱ قانون انتخابات، برنامه های تبلیغاتی رادیو و تلویزیوني نامزدهای انتخابات خبرگان باید قبل از پخش، ضبط شود و مورد تایید كمیسیون بازرسی تبلیغات انتخابات خبرگان رهبری استان قرار گیرد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: