دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۰۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱

به گزارش آوای خزر، رحمت‌الله نوروزی عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در خصوص اهمیت اصلاح الگوی کشت و اجرای صحیح آن، گفت: در حال حاضر به دلیل نبود الگوی کشت مناسب، کشاورزان گوجه کار در برخی از مناطق کشور هر ساله زیان بسیار سنگینی را متحمل می‌شوند.

نماینده مردم علی‌آباد کتول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه لازم است تا کشاورزان به صورت مشخص بدانند در هر استان نیاز به چه میزان از کشت محصولات مختلف وجود دارد، ادامه داد: اگر سطح زیر کشت محصولات کشاورزی مختلف بر اساس الگوی مشخص شود کشاورزان با انبوه عرضه محصول در بازار و کاهش قیمت روبه‌رو نمی‌شوند.

 
 
 
 
 
 
 
 
رحمت الله نوروزی

 

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در کشور هند حدود 3 میلیون مروج و ناظر بر اجرای الگوی کشت وجود دارد، عنوان کرد: مروجین حوزه کشاورزی، مسئولین مرکز خدمات کشاورزی و جهاد کشاورزی باید بر اساس نیاز کشور و منابع آبی موجود سیاست الگوی کشت و سطح زیر کشت محصولات را مدیریت کنند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشاورزان باید با شرکت‌های دانش بنیان در ارتباط باشند، تصریح کرد: در استان شیان چین 11 تن برنج و 10 تن گندم در هر هکتار برداشت می‌شود.

نماینده مردم علی‌آباد کتول در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در حال حاضر با توجه به ظرفیت حوزه کشاورزی می‌توانیم دستاوردهای بزرگی داشته باشیم، عنوان کرد: کشاورزی باید از حالت سنتی خارج و تحول اساسی در این بخش ایجاد شود، مقام معظم رهبری همواره بر خروج از اقتصاد نفتی و توجه به صادرات محصولات غیرنفتی و محصولات کشاورزی تاکید داشته‌اند./

پایان پیام/1005

منبع: خانه ملت
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار