دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۱۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
مجله ورلدساکر ۵۰۰ بازیکن برتر حال حاضر دنیا را انتخاب کرده که در این بین نام سه بازیکن ایرانی هم دیده می‌شود

به گزارش آوای خزر، مجله ورلدساکر ۵۰۰ بازیکن برتر حال حاضر دنیا را انتخاب کرده که در این بین نام سه بازیکن ایرانی هم دیده می‌شود. مهدی طارمی طارمی ،سردار آزمون و علی علیپور سه مهاجم ایرانی در این لیست دیده می‌شوند.

سردار آزمون

این مجله در خصوص سردار آزمون نوشته که چندین بار صحبت از پیوستن او به تیم‌های انگلیسی بوده و احتمالا اینکه او در فصل و نقل و انتقالات راهی لیگ برتر جزیره شود زیاد است. ورلدساکر اشاره ای به حضور  ۸ساله آزمون در لیگ روسیه داشته و اینکه این بازیکن در این فصل نمایش درخشانی در ترکیب زنیت داشته و یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم ملی ایران بوده است.

 

مهدی طارمی

 اما مجله ورلدساکر برای مهدی طارمی سنگ تمام گذاشته و گزارش مفصلی از مهاجم تیم ملی کشورمان کار کرده است.

ورلد ساکر در معرفی مهدی طارمی ستاره ایرانی ریو آوه مطلب خود را با اشاره به نقل قولی از کارلوس کاروالیال سرمربی ریو آوه شروع می‌کند که در ابتدای فصل جاری درباره مهدی گفته بود: " قصدم بی احترامی به ریو آوه یا لیگ پرتغال نیست ولی مهدی بازیکنی است که باید در سطح بالاتری بازی کند".

ورلد ساکر می‌گوید حالا که یک سال از این صحبتها گذشته می‌توان با نظر کاروالیال درباره مهاجم توانمند ایرانی کاملاً موافق بود. طارمی روز ۲۳ آگوست در اولین دیدار فیکس خود برای ریو آوه در مقابل آوس هت تریک می‌کند. موتور طارمی از آن زمان روشن شده و او تا پایان فصل به طور میانگین در هر دو بازی یک گل برای ریو آوه که در فوتبال پرتغال تیمی متوسط به حساب می‌آید به ثمر می‌رساند. درخشش طارمی به خصوص از آن جهت برجسته‌تر بوده که او در بازی‌های بزرگ برای تیم ریو آوه گل‌هایی بسیار حساس به ثمر رسانده.

زمانی که طارمی وارد لیگ پرتغال شد فوتبالدوستان پرتغالی کنجکاو بودند که بدانند این مهاجم ایرانی چه توانایی هایی دارد. آمار گلزنی او در پرسپولیس ایران و سپس در قطر باعث شده انتظارها از او نسبتاً بالا باشد.

کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی سابق تیم ملی ایران که شم گلزنی و تکنیک بالای طارمی را از نزدیک می‌شناخت شک نداشت که او می‌تواند در لیگ پرتغال بدرخشد. طارمی گفته بود: " من به خاطر کارلوس کی روش به پرتغال آمده ام. او معتقد بود اینجا برای من خوب است. چه از نظر نوع زندگی و چه از نظر فوتبالی. حق با او بود. مردم پرتغال رفتار خیلی دوستانه ای دارند و ریو آوه یک باشگاه خانوادگی است و این برای بازیکنی که از آسیا می‌آید خیلی مهم است".

 

طارمی که فوتبالیستی قدبلند با اندامی ورزیده است از بدن خود در جریان بازی به بهترین شکل ممکن استفاده می‌کند ولی تکنیک بالا، دو پا بودن و جاگیری مناسب در مقابل دروازه حریف است که او را به ستاره ای درجه یک و آینده دار تبدیل کرده است.

علی علیپور

و اما علی علیپور که به نوعی سورپرایز این لیست محسوب می‌شود. مجله ورلدساکر با اشاره به گلزنی‌های علیپور در ترکیب پرسپولیس می‌نویسد مهاجم ایرانی در این سالها تاثیر فراوانی در چهار قهرمانی پرسپولیس داشته است.

این مجله با اشاره به همین آمار احتمال پیوستن علیپور ۲۵ ساله به تیم‌های اروپایی را مطرح کرده است.

انتهای پیام/1005

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها