دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۲۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰
سامسونگ با رونمایی از گوشی‌های سری گلکسی نوت ۲۰ اعلام کرد پرچم‌داران این شرکت، ۳ سال بروزرسانی اندروید را دریافت خواهند کرد اما حالا به نظر می‌رسد برخی از گوشی‌های میان‌رده از خانواده گلکسی A نیز قرار است مشمول همین سیاست شوند.

آوای خزر/ سامسونگ معمولا گوشی‌های خود را تا دو سال با بروزرسانی اصلی اندروید پشتیبانی می‌کرد تا اینکه با معرفی سری نوت ۲۰ این سیاست نه چندان خوب، تغییر کرد و حالا این شرکت این مدت را به ۳ سال افزایش داد. اما همانطور که می‌دانید این قانون در حال حاضر تنها برای پرچم‌داران صدق می‌کند و نه میان‌رده‌ها.

با اعلام سیاست جدید، بسیاری از کاربران سردرگم شدند. چرا که محصولات واجد شرایط برای دریافت ۳ سال بروزرسانی اندروید تنها سری نوت ۲۰ نبودند. در واقع سامسونگ قصد دارد پرچم‌داران سری اس ۱۰، نوت ۱۰ و تمام پرچم‌داران بعد آن‌ها را به مدت ۳ سال پشتیبانی کند. به همین خاطر برخی‌ها گمان کردند غول کره‌ای ممکن است برخی از گوشی‌های قدرتمند سری A را که همزمان و یا بعد از پرچم‌داران سری ۱۰ راهی بازار شدند تا مدت زمان مشابه پشتیبانی نرم‌افزاری کند.

به گزارش وب‌سایت TizenHelp، یکی نمایندگان سامسونگ در پاسخ به کاربری که در رابطه با امکان دریافت ۳ سال بروزرسانی اندروید برای گوشی گلکسی A90 خود پرسیده بود، پاسخ قطعی ارائه نکرد. همین مسئله موجب شد بسیاری از کاربران به این احتمال که گوشی‌های میان‌رده اما قدرتمند هم بخشی از سیاست جدید سامسونگ هستند امیدوار شوند. این کاربر از متن گفت‌و‌گوی خود اسکرین‌شاتی تهیه کرده که به زبان کره‌ای است اما خوشبختانه به متن ترجمه آن دسترسی داریم.

متاسفانه گوشی‌های سری اس ۹، نوت ۹، گوشی‌های سری A و تبلت‌هایی که در زمان مشابه یا قبل راهی بازار شدند، واجد شرایط نیستند چرا که از یک سری پیش‌نیازها و منابع سخت‌افزاری بی‌بهره‌اند. اما گوشی‌های بالارده سری A و تبلت‌هایی که بعد از سری گلکسی اس ۱۰ تولید شدند مورد بررسی قرار گرفته‌اند. جزئیات این موضوع و سیاستی که در قبال این محصولات در پیش گرفته می‌شود بعد از بررسی منابع سخت‌افزاری آن‌ها اعلام خواهد شد.

اگر سامسونگ تصمیم بگیرد میان‌رده‌های قدرتمند خود را تا مدت زمان ۳ سال پشتیبانی کند، بنابراین باید انتظار داشته باشیم گلکسی A90 که با اندروید ۹ راهی بازار شده، اندروید ۱۲ را هم به عنوان آخرین بروزرسانی سیستم عامل، دریافت کند.

اگر از کاربران گوشی‌های قدرتمند و جدید سری A هستید، این احتمال وجود دارد که واجد شرایط برای دریافت ۳ سال بروزرسانی اندروید باشید. با این حال پیشنهاد می‌شود تا تایید شدن این موضوع توسط خود سامسونگ و انتشار بیانیه‌ای رسمی، همه این گفته‌ها را یک احتمال در نظر بگیرید. وب‌سایت Android Authority در تلاش است با سامسونگ در رابطه با این موضوع گفت‌ و گو کند. بنابراین به محض انتشار خبری رسمی، این خبر نیز بروزرسانی خواهد شد.

انتهای پیام/1005

منبع: Android Authority

برچسب ها: اندروید ، سامسونگ
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار