دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۲۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶
واقعیت چیست؟
به‌تازگی شایعات زیادی در شبکه‌های مجازی منتشر شده که به خروج عروسک مشهور آنابل (Annabelle) از موزه Warren اشاره دارد. اما حقیقت از چه قرار است؟ 
آوای خزر/ درست زمانی‌که فکر می‌کردیم دیگر از اتفاقات عجیب و غریب امسال عبور کردیم، از روز جمعه شایعه‌ی جدیدی در فضای مجازی فراگیر شده که ادعا می‌کند آنابل (Annabelle)، عروسک تسخیرشده‌ی دنیای واقعی که با سری فیلم ترسناک «احضار» (The Conjuring) و سه‌گانه‌ی «آنابل» (Annabelle) به شهرت جهانی رسید، از محل نگه‌داری خود در موزه Warren خارج شده است. اما خوشبختانه گزارش‌های محلی به تکذیب این خبر پرداخته‌اند.


اما اصلاً چرا یک عروسک ظاهراً معمولی به این سطح از اهمیت در میان مردم دست یافته که انتشار یک شایعه، منجر به وایرال شدن این موضوع در شبکه‌های اجتماعی می‌شود. اول از همه، قضیه به مجموعه‌ی محبوب The Conjuring برمی‌گردد. فیلمی که با الهام گیری از پرونده واقعی و ماوراء طبیعی دو محقق به نام‌های اد و لورن وارن ساخته شده و به اتفاقات عجیبی که به موجب یک عروسک تسخیر شده رخ داده، می‌پردازد. پاتریک ویلسون و ورا فارمیگا بازیگران شخصیت‌های اد و لورن در این مجموعه هستند. البته نکته‌ی جالب توجهی که در اینجا وجود دارد، تفاوت قابل توجهی است که میان ظاهر عروسک واقعی آنابل و اقتباس آن در فیلم وجود دارد.

عروسک واقعی آنابل در کنار نسخه سینمایی فیلم کانجورینگ
عروسک واقعی آنابل در کنار نسخه سینمایی فیلم کانجورینگ

همان‌طور که در سری Conjuring و اسپین آف‌های Annabelle به آن اشاره می‌شود، این عروسک تسخیر شده در سال ۱۹۷۰ تحت مالکیت خانواده وارن درمی‌آید. آن‌ها این عروسک را در یک محفظه‌ی شیشه‌ای مخصوص قرار داده و در خانه خود حبس می‌کنند. خانه‌ای که بعدها به موزه اسرارآمیز Warren در شهر مونرو ایالت کنتیکت تبدیل می‌شود.

لورن وارن (Lorraine Warren) که سال گذشته فوت شد، در توضیحاتی که سال ۲۰۱۴ در خصوص علت عدم نابود کردن این عروسک از همان ابتدا ارائه می‌کند، می‌گوید:

«با ازبین‌بردن این عروسک، تنها از شر جسم نگهدارنده‌ی آن خلاص خواهیم شد، نه شر شیطانی که درون آن قرار گرفته است. حداقل حالا می‌دانیم که کجا می‌توان به‌دنبال آن گشت. این جسم دیگر بیرون نیست تا به دیگران آسیبی برساند. ما یک کشیش کاتولیک داریم که دائماً وردها و دعاهای ویژه‌ای را بر سر او می‌خواند تا به‌عنوان یک مانع از خروج روح شیطانی آن جلوگیری کند. این وجود شیطانی نمی‌تواند از پیوند دعاهای خاصی که اطراف او را احاطه کرده عبور کند. درواقع این وردها همانند یک فنس الکتریکی از عبور آن جلوگیری می‌کند تا او را در مرزهای مشخصی حبس کند.»

تصاویر واقعی از محل نگهداری عروسک Annabelle
تصاویر واقعی از محل نگهداری عروسک Annabelle

حالا در تاریخ چهاردهم اوت، شبکه‌های مجازی تقریباً متقاعد شده بودند که Annabelle به نحوی موفق به خروج از مرزهای محدود کننده‌ی خود شده و دنیای ما را از آنچه که هست، دشوارتر خواهد کرد. خوشبختانه به نظر می‌رسد که آنابل واقعی، واقعاً از محل نگه‌داری خود خارج نشده است. ظاهراً این عروسک مدت‌ها است که از موزه خارج شده و در محل دیگری نگه‌داری می‌شود. این اتفاق، در پی تعطیلی موزه وارن به‌دلیل نقض قوانین منطقه بندی صورت گرفته و اشیای موجود در این ساختمان، در حال حاضر در اختیار تونی اسپرا داماد خانواده وارن قرار دارد.

امروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه این عروسک در موزه گم شده است! برخی کاربران فضای مجازی به شوخی نوشته‌اند که این عروسک فرار کرده است.

annabelle.jpg
عروسک آنابل Annabelle 

انتهای پیام/1005

 
منبع: zoomg.ir


برچسب ها: فیلم ترسناک ، موزه
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار