دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۲۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸
کارشناس بازار سرمایه گفت:معاملات بورس در حال درون کانالی شدن است که این مسئله کمک می‌کند تا شاخص کل برای عبور از مقاومت بعدی آماده شود.
به گزارش آوای خزر،امیرعلی امیر باقری کارشناس بازار سرمایه  ،در پاسخ به این سوال که با توجه به عبور شاخص کل در کمتر از ۱۰۰ روز از مقاومت دومیلیونی  و بازگشت آن به کانال یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحدی، آیا شاخص امکان  شکست مقاومت های بعدی تا پایان شهریور دارد یا خیر اظهار کرد: با توجه به رویه صعودی که بازار طی کرد قاعدتا اگر بخواهیم برای رالی سوم حرکت کنیم قطع به یقین  نیازمند یک برنامه ریزی قوی هستیم زیرا با کم کاری ها و مدیریت ضعیف نمی تواند کاری را پیش رفت.

او افزود : هم اکنون  معاملات در  حال درون کانالی شدن است که این مسئله کمک می کند تا شاخص کل بورس برای عبور از مقاومت بعدی آمده شود که این  مسئله قطع به  یقین با مدیریت درست امکان پذیر می شود و می توان امیدوار بود که بازار تا اواسط شهریور به رشد چشمگیر خود برسد.

کارشناس بازار سرمایه در خصوص عرضه صندوق های ای تی اف اول دوم در بازار سرمایه گفت :در حال حاضر به دلیل ناهمگونی حرف های مسئولان و خبر های ضد و نقیض، شاخص  با روند نزولی مواجه شده است و مجموع این مسائل یک فشار سنگینی بر بازار وارد کرده است که این فشار های وارده  به نفع سهام داران نیست و بخش خصوصی هرچه سریع تر  باید به این بحث وارد شود و مدیریت بازار را در دست بگیرد.

او در پایان گفت : سهام داران نباید نگران شوند به علت این که شرایط موجود بازار سرمایه یک اصلاح موقتی است و ریزشی در بازار وجود ندارد،اما سهام داران باید حواسشان باشد که بی گدار به آب نزنند./باشگاه خبرنگاران
 
انتهای پیام/1005
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها