دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۲۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۱
شکل صورت, مدل پیشانی و حالت ابرو ها در افراد متفاوت می باشند. قصد داریم شما را با روشی برای تشخیص شخصیت افراد به کمک صورت آنها آشنا کنیم

آوای خزر/ می گویند براساس شکل و ظاهر صورت می توان به شخصیت انسان ها پی برد بنابراین ‌شکل صورت، اولین نکته‌ای است که در هنگام تعبیر چهره باید به آن دقت کرد. فرم کلی صورت و شکل هندسی آن این نکات را به ما می‌گوید: ‌‌

 
صورت دراز و کشیده: صبور

افرادی که دارای چنین صورتی هستند عموماً صبر و تحمل زیادی دارند و توانایی حل مشکلات در آنها بیشتر است. جذابیت و خوش‌ترکیب بودن افرادبا چنین ‌صورتی نشانگر این است که آنها معمولاً کارهای خود را نیمه‌تمام رها نمی‌کنند و عادت به انجام امور به شکل تمام و کمال دارند.

 

صورت مربعی: سخت‌کوش

طرفدار استقلال فردی و فردگرایی، سخت‌کوشی برای دستیابی به آرزوها، زیرکی و فعال بودن از ویژگی‌های این افراد محسوب می‌‌شود.

 

صورت پهن: دانا و مهربان؛

این‌گونه اشخاص بردبار و مهربان هستند و معمولا‌ً ا‌فراد درس خوانده و روشنفکر به حساب می‌آیند.

 

صورت گرد: پرانرژی

این شکل دلالت بر امیدواری، زنده‌دلی و انرژی دارد. این افراد می‌‌توانند اتاقی دلگیر و ساکت را به بمبی از خنده و شادی تبدیل کنند.


‌پیشانی شما تابلویی است برای یادآوری طرز فکر شما و نشانه‌ای از چگونگی تصمیمات و تاثیرات آن بر رفتارتان و شاید هم به این دلیل بوده که پیشانی را اکثر ‌ادیان، مکانی برای به خاک گذاشتن انتخاب نموده‌اند. ‌‌
 
پیشانی محدب و بیرون زده: مبتکر؛ این پیشانی نشان‌دهنده علاقه فرد به استفاده از تخیل و راه‌حل‌های مبتکرانه است، چه در کار و چه در زندگی.

بالای ابروها روی پیشانی، یک برآمدگی استخوانی باشد: قاطع؛ ‌مجری درجه یک قانون از هرنوع که باشد؛ چه قوانین علمی چه اجتماعی. این فرد برای اطمینان به راه‌حل‌ها نیازمند یک بار امتحان کردن آنها ست. در زندگی‌ نیز راحت اطمینان نمی‌کند، اما راحت هم شک نمی‌کند.

یک برجستگی گوشتی میان ابروها: با اراده ؛ ‌این برجستگی روی ناحیه اراده روییده است، پس این خصوصیت نشانه سخت کوشی و همت اعلای فرد است، از کودکی تا کهنسالی. او را در زندگی و کار ‌جدی بگیرید.

پیشانی صاف و بدون گره: افکار منظم ؛ ‌این اشخاص عموماً دارای افکاری منظم وقدرت تصمیم‌گیری در زمان حال هستند. پذیرای عقاید روشن وتازه نیز می‌باشند و نگرش و برخوردی معقول و ‌متعادل دارند.‌

پیشانی چروکیده: پریشان؛ وجود خطوط در سطح پیشانی نشان می‌‌دهد که این افراد به سرعت هیجان‌زده و احساساتی می‌شوند و سریع آشفته و پریشان‌حال می‌‌گردند. ‌


هنگامی که پیشانی بیانگر افکار است، پس عجیب نیست ابروها که مرز پیشانی و چشم هستند را سمبل و بیانگر احساسات بدانیم.
فاصله زیاد ابروها تا چشم نشانه ‌صبوری و مشکل‌پسندی است و فاصله کم آن نیز نشانه عجول بودن و قدرت تصمیم‌گیری سریع است. این را هم به یاد داشته باشید که معمولاً ابروها قرینه نیستند، ‌حتی در صورت خودتان. ‌‌
 
ابروی بسیار کم ‌پشت و کم ‌رنگ: اجتماعی؛ ‌ تشخیص اندیشه این فرد مانند ابروانش مشکل است. اما مردم با او خیلی راحت ارتباط برقرار می‌کنند. او بیشتر سعی در شنیدن دارد تا گفتن، پس هم‌صحبت ‌خوبی است.

 

ابروهای پیوسته: متفکر و خلاق؛ ‌پیوستگی ابروها نشانگر این است که فرد دائماً در حال تفکر و اندیشه است و در مواقع رویارویی با مشکل، ایده‌های جالبی در سر دارد.

 

ابروی دم باریک (در وسط پهن و در انتها نازک: ) خلاق؛ ‌کارهای بزرگتان را به این شخص بسپارید زیرا برای آنها راه حل‌های خوبی ارائه می‌دهد. اما هرگز سعی نکنید در اجرا نیز کار را به او بسپارید زیرا او یک ‌طراح و خلاق بزرگ است و ذهن خود را برای کارهای عملی آماده نکرده است.

 

ابروی نازک و نخی: دهن‌بین؛ ‌این افراد معمولا‌ً دارای اعتماد به نفس کمی هستند. خود را بیش از مقداری که واقعاً تحت نظرند مورد توجه می‌دانند. آنقدر نسبت به حرف دیگران حساس هستند ‌ که دچار وسواس می‌شوند.

 

ابروی پرپشت و پهن: دوراندیش؛ ‌از نظر ذهنی فعال و منبعی برای افکار و عقاید می‌باشند و در بیان تفکرات نیز مانند زمان پردازش آنها قدرتمند هستند. ابروی صاف: متفکر؛ ‌صافی و مستقیمی ابروها نشانگر اندیشه، تفکر و ایده‌گرایی فرد هستند.

 

ابروی کمانی: واقع‌گرا؛ ‌افرادی که دارای ابروهای خمیده و کمانی هستند از حکایت‌ها و داستان‌های واقعی لذت می‌‌برند.

انتهای پیام/1005

منبع:noandish.com


برچسب ها: تست شخصیت شناسی
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار