دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸
احمدعلی مقیمی خظاب به رقیب انتخاباتی خود:
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی خطاب به یکی از رقبای انتخاباتی خود، گفت: چرا 14 روستای بهشهر و گلوگاه در زمانی که شما استاندار گلستان بودید به این شهرستانها بازنگشت و چه کسی یه کلمه به پروژه احداث پل در پروژه بهشهر به بندر امیرآباد اضافه کرد و نوشت: با اویت «چوبی»؟
به گزارش آوای خزر، احمدعلی مقیمی سه شنبه شب در جمع جوانان بهشهر، با اشاره به اهمیت نقش جوانان در عرصه‎های مختلف و مدیریت جهادی به لحاظ پتانسیلهای خوبی که در آنها وجود دارد، اظهار داشت: آنها چه دیروز در خلق انقلاب و پس از آن در هشت سال دفاع مقدس و امروز در علم و تکنولوژی نقش آفرینی کردند و همه اینها بخاطر بصیرتی بود که امام به آنها داد.
وی با بیان اینکه یکی از ویژگی های جوانان مومن زمان شناسی و حضور و مشارکت در بستر زمان است، گفت: آنانکه میخواهند تصمیم ساز و تصمم گیر باشند باید همراه با زمان حرکت کنند، آنها باید بدانند که در اطرافشان در حوزه داخلی  و خارجی چه میگذرد تا نقش آفرین باشند و از خدعه ها دوری گزیده و دستاوردهای انقلاب را حفظ کنند.
نماینده فعلی مردم بهشهر ، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: مشارکت جوانان در جامعه باعث سازندگی بیشتر می شود، اگر آنها نباشند جامعه بی تفاوت، خمود و شکست پذیر است، عدم پیشتیانی مناسب در حوزه های کلان کشور اتفاق می افتد، امروز اگر در عرصه های متعدد میتوانیم حرف تازه ای بزنیم به این دلیل است که به جوانان اعتماد کردیم.
وی با تاکید بر اینکه باید به جوانان اعتماد کنیم و بدانیم که کشور به دست آنها میتواند سازندگی متقنی داشته باشد، افزود: جوانان امروز در حقیقت مدیران آینده سیاسی کشور هستند، باید تمرین دموکراسی و جامعه پذیری داشته باشند.
دکتر مقیمی یکی از برکات کشور را حضور آگاهانه مردم در صحنه تصمیم گیری عنوان و اظهار داشت: دو آزمون بزرگی را در پیش داریم؛ انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری.
وی تصریح کرد: ریل گذاری کشور به دست مجلس خبرگان است، در مسیر انتخاب خبرگان رهبری باید با حضور خودمان اندیشه امام را که گفته است «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد» را داشته باشیم، لذا موضوعاتی چون شورای رهبری یعنی تجزیه کشور و پایمال شدن خون 430 هزار شهید.
احمدعلی مقیمی درباره انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: مجلس باید تمام پتانسیل ها و معاهدات بین المللی را تصمیم بگیرد؛ شما طبق قانون میتوانید همه دستگاه ها را منحل یا جابجا کنید، اما تنها جایی که منحل نمیشود، مجلس شورای اسلامی است.
کاندیدای اصولگرایان حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه گفت: همه کسانی که خود را در معرض این آزمون قرار داده اند، جای تقدیر دارد، زیرا مشارکت مردمی را بالا میبرد و قابل ستایش است، اما هر فردی که در حوزه رقابت آمد، باید قواعد بازی را هم رعایت کند، نمی شود با بداخلاقی و دروغ صندلی مجلس را اشغال کرد.
وی درباره علکرد خود در حوزه بهشهر اظهار داشت: در سال 1387 که وارد مجلس شدم، 112 بار نطق و مطالبات شما را بیان و 72 طرح و لایحه را مشارکت کردیم و از دستاوردهای انقلابی شما ذره ای کوتاه نیامده و حفظ و حراست کردیم.
دکتر مقیمی با بیان اینکه در سال 94، میزان بودجه اختصاص یافته به بهشهر  25 میلیارد و 200 میلیون تومان بوده و تاکنون 12 درصد آن تحقق یافت، افزود: نزدیک 2 میلیارد و 700 میلیون تومان تحقق یافت که این رقم برای رسیدگی به امورات 120 ردستا و 40 اداره بسیار ناچیز است، به همین دلیل از منابع ملی و وزارتخانه ها استفاده کردیم تا بودجه ای برای زیرساختهای خودمان مهیا کنیم.
عضو کمیسیون عمرانی مجلس درباره انتخاب این کمیسیون، گفت: فلز و شناسنامه ما سیاسی فرهنگی و اجتماعی است، باید میرفتیم کمیسیون امنیت ملی، آموزش و تحقیقات که فردا انتخاب نشدیم؛ سفیر یا رایزن فرهنگی بشویم، اما تصمیم گرفتیم که به کمیسیون عمرانی برویم، همانجایی که 70 درصد بودجه دولت در آنجاست تا اگر اتفاقاتی افتاد از رهگذر این کمیسیون باشد.
مقیمی ادامه داد: حدود 87 کیلومتر از راههای روستایی بهشهر یعنی حدود 50 میلیارد تومان را از اعتبارات ملی استفاده کردیم سد گلورد را با 12 درصد تحویل گرفتیم و اکنون بیش از 95 درصد پیشرفت دارد، در بخش زیرگذر نیز از  18 زیر گذری که در مازندران افتتاح شد، 14 زیرگذر در حوزه بهشهر نکا گلوگاه قرار دارد.
 جذب اعتبار برای بیمارستان جایگزین، کمک به بهسازی و نوسازی در این بخش،  احداث چهار سیل بند در مناطق بالادست بهشهر برای جلوگیری از سیلهای احتمالی، افتتاح کارخانه کمپوست زباله شرق مازندران در بهشهر و پاسخگویی به مطالبه 40 ساله در این زمینه همچنین افزایش میزان ارزش افزوده از  11 میلیون و 600 هزار تومان به بیش از 14 میلیارد تومان، از جمله عملکردهایی است که نماینده فعلی مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در جمع مردم بهشهر اعلام کرد.
وی همچنین در پاسخ به منتقدان خود درباره موضوع عدم احداث پالایشگاه نفت، گفت: مجوز پالایشگاه دریافت شده بود اما سنگ اندازی هایی برای احداث آن صورت گرفت.
مقیمی درباره احداث جاده دریای بهشهر به امیرآباد اظهار داشت: ساخت این جاده از مطالبات همیشگی بود، در قدیم چنین جاده ای وجود داشت اما آب آمد و روی آن را گرفت، قرار بود یک پل در این مسیر ساخته شود اما چه کسی یک کلمه اضافه کرد و گفت: با «اولویت چوبی».
عضو مجلس شورای اسلامی خطاب به دیگر رقیب انتخاباتی خود گفت: زمانی که شما استاندار گلستان بودید، قرار بود 14 روستای متعلق به بهشهر و گلوگاه به این شهرستانها بازگردد اما چنین نشد، چرا شما اجازه ندادید این روستاها برگردد! همچنین وقتی که بخشی از میانکاله از مازندران جدا شد و به گلستان رفت، چرا حرفی نزدید؟
وی در پایان گفت: در هفتم اسفندماه بار دیگر صحنه دیگری از مشارکت مردمی را خلق میکنیم و به ندای رهبر لبیک خواهیم گفت.




















































انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اصولگرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
0
0
احسنت بر کاندیدای ائتلاف اصولگرایان
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها