دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۳۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵
علی بابایی کارنامی:
کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه ساری و میاندرود، گفت: سایت مازند مجلس بارها و بارها درخواست 20 میلیون تومان پول برای انتشار مطالب درخواست کرد اما نپذیرفتم و از فردای آن روز تاکنون علیه من مطلب می نویسد.

علی بابایی کارنامی مدیرکل سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کاندیدای مستقل دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار آوای خزر، اظهار داشت: سایت مازند مجلس یکی از سایتهایی بود که بارها و بارها از من تقاضای 20 میلیون تومان پول برای انجام فعالیتهای انتخاباتی داشت و من گفتم یک کارگرم، بالاخره تا 12 میلیون تومان هم پیشنهاد داد، اما با اعضای ستاد مشورت کردم و آنها گفتند وقتی پول نداری قبول نکن و برای فعالیتهای دیگری مانند نصب بنر و تراکت هزینه کن یا از سایتهایی استفاده کن که رایگان کار می کنند.

وی افزود: بنده تنها کاندیدایی هستم که یک بار بعد از انقلاب آمدم تا گفتمان جدیدی به نام کارگران را مطرح کنم.

بابایی گفت: از فردای آن روزی که پیشنهاد مازند مجلس را رد کردم، انتشار مطالبی علیه من آغاز شد و تاکنون ادامه دارد، یک بار علیه من مطالب ضد و نقیضی نوشت که او اصلاح طلب نیست؛ باید عرض کنم که بنده کاندیدای مستقل هستم، کاندیدای دولت و جریان سیاسی نیستم، اینکه یک گروه می آیند و یک شبه تصمیمی میگیرند، به بنده ارتباطی ندارد.

مدیرکل سابق اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره آنچه که سایت مازند مجلس درباره عدم حمایت تشکلهای کارگری و خانه کارگر نوشته است، تصریح کرد: باید بگویم که کانون شورای سندیکا، انجمن صنفی کارگران ساختمانی، کانون بازنشستگان ساری، و شوراهای اسلامی، مجمع نمایندگان کارگر و ... از بنده حمایت کرده‌اند.

وی ادامه داد: خانه کارگر یک حزب بوده و از اصلاح طلبان است و اصلا تشکل کارگری نیست، بنده اصلاح طلب نیستم، لذا اگر خانه کارگر بنده را تایید میکردند باید شک و تردید داشتم!

بابایی درباره مطلب دیگری با عنوان عدم حمایت چهاردانگه‌ای ها از او که سایت مازند مجلس به آن پرداخته است، گفت: باید بگویم که چهاردانگه‎ای‌ها امسال اجماعی اساسی کردند و بهتر است بیایند و فردا شب در حسینیه چهاردانگه ببینند که چه مراسمی برگزار می شود.

کاندیدای دهمین دوره انتخابان مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود، اظهار داشت: مازند مجلس، پولهای بادآورده رقبای ما را میگیرد و علیه ما کار می کند.

بابایی با تاکید بر اینکه آمده ام تا گفتمان جدیدی را درباره کارگران مطرح کنم، افزود: من نماینده کارگران بوده ام، آقای دریابیگی نماینده کارگران نیست بلکه دبیر خانه کارگر است، خانه کارگر نیز حزب چپ است، من نماینده شورای اسلامی کار بودم، حتی آقای محجوب در تهران را نیز نماینده کارگران نمیدانم و نماینده ثروتمندان است.

وی در پایان گفت: تنها نماینده ای هستم که از ساری برای حمایت از کارگران وارد انتخابات شده ام، سایتهای مازند مجلس و وارش نیوز از رانتهای اقتصادی استفاده میکنند و بر من می تازند، امیدوارم که سایتهای صادق استان به کمک ما بیایند و تحلیلهای درست ارائه دهند.

انتهای پیام/

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
چهاردانگه ای
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
2
1
درود بر فرزند خلف چهاردانگه بابایی کارنامی
نوریان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
2
1
درود بر بابایی کارنامی مردی از جنس کار
ع خ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
2
1
بابایی کارنامی بهترین گزینه است
مدافع انقلاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
0
1
آقای بابایی نمایندگان شما در برخی از روستا ها در حال تخریب دیگر کاندیدا هستند
ارشادشان بفرمایید
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: