دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۳۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳
در ادامه دیدارهای دومین شب از هفته دوم لیگ ملت‌های اروپا، یکشنبه شب پنج دیدار برگزار شد که در مهمترین آنها تیم ملی اسپانیا در خانه مقابل اوکراین پیروز شد و تیم ملی آلمان در خانه سوئیس به تساوی بسنده کرد.

به گزارش آوای خزر، در ورزشگاه آلفردی دی‌استفانوی شهر مادرید، تیم ملی اسپانیا با نتیجه 4 بر صفر میهمانش اوکراین را در هم کوبید و به این ترتیب اولین برد خود در دومین دوره از لیگ ملت‌های اروپا را کسب کرد.

 

سرخیو راموس در دقیقه 3 از روی نقطه پنالتی و در دقیقه 29 دو گل نخست اسپانیا را زد. سپس نوبت به آنسو فاتی هافبک هجومی 17 ساله بارسلونا رسید تا در دقیقه 32 اولین گل ملی خود را برای اسپانیا به ثمر برساند. در نهایت 6 دقیقه به پایان مسابقه فران تورس گل آخر ماتادورها را رقم زد.

 

فاتی که برای اولین بار در ترکیب اصلی تیم ملی اسپانیا قرار می‌گرفت، با گلی که زد به جوان‌ترین گلزن تاریخ تیم ملی اسپانیا هم تبدیل شد.

 

در دیگر بازی گروه چهارم از لیگ A، در ورزشگاه یاکوب‌پارک شهر بازل، تیم ملی آلمان که میهمان سوئیسی‌ها بود، با گل دقیقه 14 گوندوگان از میزبانش پیش افتاد، اما ویدمر در دقیقه 58 گل تساوی را برای سوئیس زد. به این ترتیب آلمان همچون بازی قبلی‌اش مقابل اسپانیا به تساوی بسنده کرد.

 

با این نتایج تیم ملی اسپانیا با چهار امتیاز در رده نخست، اوکراین با سه امتیاز در رده دوم، آلمان با دو امتیاز در رده سوم و سوئیس با یک امتیاز در رده چهارم گروه چهارم لیگ A قرار گرفتند.


در دیگر بازی‌های امشب از گروه سوم لیگ B تیم ملی صربستان در دیداری خانگی مقابل ترکیه به تساوی بدون گل رضایت داد. صرب‌ها از دقیقه 49 این بازی با اخراج کولاروف 10 نفره به کارشان ادامه دادند. در گروه سوم لیگ C هم مصاف یونان با میزبانش کوزوو با پیروزی 2 بر یک یونانی‌ها خاتمه یافت و در نهایت در گروه یکم لیگ D، تیم ملی مالت در خانه‌اش مقابل لتونی با تساوی یک - یک متوقف شد.

انتهای پیام/1005

منبع: تسنیم

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار