دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸
معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: در راستای توسعه صادرات در بنادر کشور الحاق 2400 هکتار پسکرانه را در بندر شهید رجایی داشتیم و در شمال نیز در آینده‌ای نزدیک افتتاح اسکله ریلی را در بندر امیرآباد خواهیم داشت.
الحاق 2400 هکتار پسکرانه به بندر شهید رجایی/ افتتاح اسکله رو – رو بندر امیرآباد تا 6 ماه آینده


به گزارش آوای خزر از بهشهر، محمد راستاد امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید بنادر و دریانوردی و منطقه آزاد تجاری امیرآباد در جمع خبرنگاران گفت: یکی از مهمترین طرح‌های توسعه‌ای بنادر کشور، طرح‌های توسعه در بندر شهید رجایی است که فاز سوم توسعه پایانه کانیتنری آن اواخر سال‌جاری به بهره‎برداری می‎رسد.

وی افزود: برای زیرساخت‌های این پایانه هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است و برای کارهای روبنایی نیز سرمایه‌گذاران جذب می‌شوند.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: توسعه بندر چابهار که مرحله اول آن هفته پیش با حضور رئیس جمهور افتتاح شده بود نیز یکی از دستاوردهای مهم بنادر و دریانوردی است و در این مرحله به دنبال ایجاد شرایطی هسیتم که حداکثر استفاده را از شرایط ایجاد شده ببریم.

راستاد بیان کرد: توسعه پسکرانه را نیز در دست اقدام داریم؛ برای بندر شهید رجایی 2400 هکتار پسکرانه به بندر الحاق شده است و مطالعات برای تاسیسات زیربنایی را داریم تا علاوه برتخلیه و بارگیری فعالیت‌های تولیدی نیز در این بندر انجام شود و جذب یشتر کالاهای ترانزیتی را داشته باشیم.

وی ادامه داد: در بوشهر نیز توسعه بندر در جزیره نگین به مرحله پایانی احداث زیرساخت رسیده است و در سایر بنادر نیز پروژه های زیادی را داریم.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی درباره بندر امیرآباد اظهار داشت: در این بندر توانستیم با توسعه در زیرساخت‌ها به ظرفیت 7.5 میلیون تنی برسیم و این بندر در یک سال گذشته در مقایسه با مدت مشابه40 درصد افزایش فعالیت داشته است و انتظار داریم این میزان افزایش پیدا کند.

وی عنوان کرد: هدف این است که بندر امیرآباد از لحاظ فعالیتهای عملیاتی ارتقا پیدا کند که رقابت‌پذیری خوبی را در بین بنادر حاشیه خزر داشته باشد و یکی از جوانب آن حمل و نقل چد وجهی است.

راستاد تصریح کرد: با توسعه‌ای که در چابهار ایجاد شده و پتاسنیل‌هایی که چابهار دارد، حلقه اتصال این دالان ترانزیتی باید بندر امیرآباد باشد لذا حجم تزانزیتی باید افزایش پیدا کند.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: ظرفیتهایی که در بندر امیرآباد ایجاد شده است، باید بیش از پیش به صادرات اختصاص پیدا کند و صادرات از این بندر مخصوصاً در محصولات مازندران و استانهای همجوار افزایش داشته باشد.

وی بیان کرد: از مدیرکل بنادر استان مازندران خواسته شده است که همایشی را برای بررسی اقداماتی که برای رشد صادرات انجام شود را در این استان با حضور همه فعالان و مسئولان اقتصادی تدارک ببیند و شاهد ترانزیت و رشد صادرات در بنادر شمالی باشیم.

راستاد در پایان با اشاره به اینکه اسکله رو – رو امیرآباد به پیشرفت فیزیکی بالایی رسیده است، گفت: این پروژه انشاالله تا 6 ماه آینده به بهره‌برداری میرسد.

انتهای پیام/ 1001

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها