دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۳۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۶
دکتر مقیمی پس از شکستن سکوت 8 ساله در جمع مردم نکا و خطاب به رقبای انتخاباتی:
دکتر مقیمی در جمع مردم نکا با طرح سئوال از رقبای انتخاباتی خود، گفت: اینهمه هزینه های میلیاردی و اجاره چهار میلیونی صندلی در هر شب انتخابات را از کجا آوردید؟ چرا 14 روستای بالادست ما همچنان باید زیر نظر منابع طبیعی گلستان باشند؟
به گزارش خبرگزاری آوای خزر از شهرستان نکا دکتر احمدعلی مقیمی چهارشنبه شب در جمع مردمی که در حسینیه نکا در آخرین شب از تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی جمع شده بودند، اظهار داشت: مردم بعد از 37 سال زیبنده، آگاهانه و بصیرانه و شادابانه در 22 بهمن امسال در خیابانها آمده بودند، چرا که یاوه گویان گفته بودند مردم از انقلاب و دستاوردها و ارکان نظام خود خسته شدند ولی چون دیدند دشمنان قسم خورده به ارکان نظام کمین کردند؛ همه مشکلات خود را کنار گذاشتند و یک صبح تا ظهر را وسط میدان آمدند تا تصویر روشنی از خود با رهبر را جلوده بدهند.
وی افزود: این مردم با این نگاه و فرهنگ ماندگارند، این جامعه با این نگاه نو جاودان و زنده اند، این هنرنمایی از امامی بود که انقلاب اسلامی را در بهمن 57 به همت شما استواری نظام را بر ارکان مشارکت عمومی گذاشت و آن را در قانون اساسی به ودیعه نهاد.
 کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی فرق جامعه دینی و غیر دینی را در اینجا دانست که مردم جامعه دینی با نگاه و اندیشه مشارکت عمومی در سرنوشت خود مشارکت می کنند، مردمی که خود انقلاب کردند، انقلاب را مانند نگینی نگه میدارند.
وی با بیان اینکه اگر ما میخواهیم یک جامعه بالنده و آگاهانه داشته و دایره نفوذ ما در جهان گسترش یابد باید در بستر زمان حرکت کرده و حاضر باشیم، افزود: انسانهایی تاثیرگذارند که بتوانند در بستر زمان حاضر بوده و در زمان خود غائب نباشند، این آزمون سرنوشت کشور را میخواهیم به دست خود ملت بدهیم باید حضور آگاهانه و حداکثری داشته باشیم.
نماینده فعلی مردم بهشهر، نکا و گلوگاه با اشاره به انتخابات پیش روی، گفت: مجلس خبرگان رهبری کلید چگونگی حرکت نظام اسلامی در امروز و فرداست و استمرار این کشور بر مدار دکترینی است که امام به نام ولایت فقیه بنا کرده است.
دکتر مقیمی با بیان اینکه دو اندیشه در این باره داریم، تصریح کرد: یکی اینکه دوران ولایت فقیه تمام شد، یک امامی بود آمد و رفت و دیگر نمی شود حکومت را به دست یک عمامه به سر داد، اندیشه دوم این است که در زمان غیبت کبری برای هدایت جامعه یک مجتهد جامع الشرایط باید باشد که جانشین امام زمان است، همه تهدیدها و فشارها بر همین نقطه است.
وی با بیان اینکه اگر ولایت فقیه را از جامعه بگیریم دیگر دشمن با ما کاری ندارد، خاطرنشان کرد: دشمن با این قدرت و گرانیگاه اصلی کار دارد و این موضوع در سخنان روئسای غربی و آمریکایی بارها عنوان می‌شود، لذا باید کسانی را انتخاب کنیم که در راستای ولی فقیه باشند، برای همین منظور نیز شاخص در خبرگان رهبری جامعه مدرسین قم و در مجلس شورای اسلامی نیز طیف بزرگ اصولگرایان مد نظر است.
عضو مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه ریل‎گذاری دولت به‎دست مجلس شورای اسلامی است، اظهار داشت: تمام قرادادها و کنوانسیون‌های خارجی به‌دست مجلس بوده و تنها نهادی است که نه می‌توان آن را منحل کرد و نه میتوان نماینده آن را عزل کرد، حتی رئیس جمهور را طبق قانون می‌توانیم عزل کنیم، و ... این قدرت مجلس شورای اسلامی است.
وی خطاب به رقبای انتخاباتی خود گفت: ما به‌جای اینکه ایجابی کار کنیم و با دروغ، تهمت، افترا و ظلم به این و آن و از گرده این و آن بالا رفتن، خود را بالا بکشیم و وارد مجلس شویم، باید برنامه های خود را اعلام کنیم، این بداخلاقی‌ها را کسی نمی‌پذیرد، بداخلاقی انتخابات ممنوع! هر کسی که وارد صحنه انتخابات شد، باید قواعد بازی را بلد باشد.
دکتر مقیمی خطاب به یکی از رقبای خود با بیان اینکه مجلس جز حقوق ماهیانه چیزی نمی‌دهد، افزود: اینهمه هزینه میلیاردی را از کجا آورید؟ اگر مال خودت است که اسرافه، اگر وامدار دیگران  شدی که وای به حالت! خیلی تلاش میخواهد که چهار ساله بتوانی زد و بندهای سیاسی را انجام بدهی، افکار و انیدشه و اسناد کشور را به خارج بفروشی و پول انتخابات را تامین کنی! شبی چهار میلیون پول اجاره صندلی شماست، اینطور می خواهید به مجلس  بروید؟ به برخی بیوت هم تعهداتی دادید، شما که قبل از رفتن به مجلس خودتان را پیش فروش کردید. دیگر چیزی برای ملت باقی نمی ماند.
وی بیان کرد: می‎گویند مقیمی در  شهمیرزاد و بندرامیرآباد و خورشید سرمایه‌گذاری کرده است، بارها به آنها پاسخ دادیم و باز هم می‌گوییم که اگر فردی از خانواده و اقوام من سندی حتی یک ریال در داخل و خارج کشور درباره چنین سرمایه‌گذاری‌هایی دارد اعلام کنید، من همین حالا انصراف میدهم.
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت:  در چهار سال گذشته، 112 بار نطق داشتم و در 72 طرح و لایحه مشارکت داشتم، از 290 نفر، بیست و ششمین نفر و با نظم ترین بودم.
نماینده فعلی مردم بهشهر، نکا و گلوگاه گفت: سد گلورد را در سال 87 بعد از 42 سال با 12 درصد به من تحویل دادید، اکنون بعد از 7 سال 95 درصد پیشرفت دارد و در بدترین شرایط در خرداد ماه 95 آن را آبگیری می کنیم.
وی درباره معضل بیکاری اظهار داشت: بیکاری یک عزم ملی میخواهد، قوه مجریه و قضائیه و مقننه همه باید بیایند پای کار تا اشتغال ایجاد شود و این غول بیکاری را از بین ببریم.
دکتر مقیمی درباره پالایشگاه نفت بهشهر، گفت: در سال 90 و در سفر دوم احمدی نژاد به مازندران، مجوز ایجاد پالایشگاه را به ما داد و تا محیط زیست آن را تنظیم کند، سال 91 شد، 16 بند را ضمیمه کردند....
وی درباره مشکلی که به نیروگاه نکا وارد شد، خطاب به یکی از رقبای انتخاباتی خود گفت: باران اسیدی را برای نیروگاه مطرح میکنید، وقتی باران می‌آید چون مازوت مصرف می کند، برای سلامت مردم مشکل دارد، سوال این است که آیا این باران سال 94 فقط آمده، این مازوت را که از سال 90 استفاده میکردیم، چرا زمانی که مسئول مستقیم بودی جلوی آن را نگرفتید، حالا که هیچ مسئولیتی ندارید، بعد از اینکه از نیروگاه بازدید و شکایت کردی و پرونده قضایی تشکیل شد، چرا شکایت خود را پس گرفتید؟ چون برادرزاده‌های خودت را سر کار بردید آن را پس گرفتید!
مقیمی ادامه داد: جاده دریای بهشهر، با عنوان ساخت جاده با سازه‌های سبک مصوبه دولت محترم بود، وقتی که محیط زیست رفت تا آن را تنظیم بکند، نوشت با "اولویت چوبی"، آیا من میتوانم 6 کیلومتر جاده چوبی بزنم؟ چرا اجازه ندادی این جاده را آسفالت کنم؟
کاندیدادی دهمین دوره مجلس دهم بار دیگر خطاب به کاندیدای رقیب خود اظهار داشت: 14 روستا در بالادست ما پس از تقسیمات کشوری همچنان در حوزه منابع طبیعی گلستان هستند، زمانی که شما استاندار گلستان بودی چرا این مشکل حل نشد؟
دکتر مقیمی درباره انتقال آب دریای خزر به جنوب، گفت: در آن زمان که  شما مسئول مستقیم  بودید چرا حرف نزدید؟ برای اینکه پست اشغال می شد؟
وی در پایان اظهار داشت: امیدواریم که در سایه وحدت، همدلی، صفا و صمیمت و اقتدار با خرد جمعی و استفاده از ظرفیت علمی بتوانیم راه را ادامه بدهیم و کارها را پیش ببریم.

انتهای پیام/




























































انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
0
0
درود بر دکتر مقیمی کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان
معتدل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
0
0
این آقای محیط زیست یک مسافر سیاسیه.رفت پشت سرشم نگاه نمیکنه.نکا میاد میگه آجندیم.بهشهر میره میگه قره تپه ای هستم
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها