دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۴۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۷
وزیر کشور در حکمی فرمانداران شهرستان‌های خوی، بهبهان و بوکان و همچنین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه را منصوب کرد.

به گزارش آوای خزر، عبدالرضا رحمانی فضلی با صدور حکمی و با پیشنهاد استاندار خوزستان، «یوسف زمانی اصل» را به سمت فرماندار بهبهان منصوب کرد

همچنین، به پیشنهاد استاندار آذربایجان غربی و از سوی وزیر کشور «محمد امین زاده»، فرماندار بوکان و «حسین عباسی گزنق» فرماندار ویژه خوی شد.

در حکم این سه فرماندار آمده است: «امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای "مدظله العالی" موفق باشید».

براساس این گزارش، به پیشنهاد استاندار کرمانشاه و با حکم عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، «حسین خوش اقبالی» به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است: «امید است ضمن تلاش در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با کلیه نهادها، سازمان ها و دستگاه‌های کشوری و لشگری استان و بهره گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد در تحقق برنامه ها و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و وزارت متبوع و نیز خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم شریف استان موفق باشید.»

وزیر کشور در پایان حکم معاون استاندار کرمانشاه آورده است: «توفیق روزافزونتان را در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای "مدظله العالی" در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم».

انتهای پیام/1005

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: