دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۴۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸
آرسن ونگر (رئیس توسعه جهانی فوتبال) در وبینار دانش افزایی فدراسیون فوتبال عنوان کرد: ایران کشور بزرگی با استعدادهاى زیاد است و مربیان خوبى در این کشور حضور دارند که نیاز است در مسیر آموزش و پیشرفت دائمی قرار داشته باشند. در فیفا ما مسئول این هستیم که پتانسیل‌ کشور‌ها را بالا ببریم و هدف ما در یاری رساندن به فدراسیون ها است.

به گزارش آوای خزر، سرمربی نامدار سابق آرسنال ادامه داد: ما در حال تدارک دوره هاى مربیگری براى برخى از کشور‌ها از جمله ایران هستیم. طبعا نیاز ها را تحلیل و آنالیز مى کنیم و با برنامه ریزى به شما ارائه خواهیم داد.

ونگر در پاسخ به پرسشی درباره فلسفه‌های مربیگری در رابطه با بازیکن گفت: قطعا مربى باید بازیکن را تحت تاثیر قرار بدهد و براى پیشرفت او تلاش کند. طبعا شناخت فرهنگ بازیکن از اهمیت بالایى برخوردار است. به صورت کلی ما می‌گوییم مربى، انسانى است که با تخصص در فوتبال کار مى کند و براى موفقیت به سه رکن اساسى نیاز دارد. رکن اول ارتقاى همیشگی دانش رکن دوم بالا بردن مهارت هاى انتقالى و رکن سوم راهبر‌ها و روش هایى که منجر به موفقیت تیم مى شود.

من همیشه می‌گویم مربی ابتدا باید ظرفیت گوش دادن را در خود بالا ببرد و شنونده خوبى باشد. واقعیت این است وقتی من کار خودم را از سال ١٩٩٣ به صورت حرفه اى در فرانسه آغاز کردم برخى اصول را براى خودم تعریف کردم. اول کیفیت تمرینات تیم بود و در ادامه استفاده از افراد متخصص در کنار خودم و البته حفظ نظم و انضباط؛ این‌ها موضوعاتی است که در تیم اهمیت بالایی دارد.

انتهای پیام/1005
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: