دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۶
در طلیعه چهلمین سال از عمر انقلاب انجام شد
مردم فهیم شهرستان بهشهر همگام و همزمان با سایر مردمان میهن اسلامی بار دیگر با حضور غرورآفرین در جشن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با شور نشاط و یکپارچه پاسخ دندان شکنی به تهدیدات دشمنان دادند.
به گزارش خبرنگار آوای خزر از بهشهر، مردم همیشه در صحنه این شهرستان در راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال از ساعت ۱۰ صبح امروز یکشنبه ۲۲ بهمن ماه ۹۶ از چهارراه استقلال تا پارک ملت با شعارهایی در حمایت از ولایت فقیه و نظام اسلامی و در انزجار از دشمنان قسم خورده و حامیان مزدور آنان حرکت حماسی خود را به نمایش گذاشتند.

علاوه بر حضور مسؤلین استانی و شهرستانی، خانواده معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران، پیر و جوان، زن و مرد، دانشجویان و دانش آموزان، خبرنگاران و عکاسان بودند که مسیر منتهی به راهپیمایی 22 بهمن سال جاری را پوشش خبری ـ تصویری دادند.

یکی از نکات جالب توجه راهپیمایی امروز این بود که نسل چهارمی‌های انقلاب با گرفتن سلفی‌هایی در صدد برآمدند تا تصاویر جوانان سال 57 را بازنمایی کنند.

جمعی از جوانان دهه هفتادی با پوشیدن تیشرت‌هایی که شعارهای «شهدا شرمنده‌ایم» بر روی آن نقش بسته بود در شعارهای خود اعلام کردند که اجازه نخواهند داد خون شهدای انقلاب اسلامی پایمال شود.

جمعی از راهپیمایان که از حوالی خیابان وارد خیابان اصلی می شدند دست‌‌نوشته‌هایی در دست داشتند که بر روی آن نوشته شده بود "آمریکا قابل اعتماد نیست". بعضی ها هم سربند «لبیک یا خامنه ای» را بر پیشانی خود بسته بودند و پرچم‌ سه رنگ کشورمان را نیز حمل می‌کردند.

این حضور گسترده و کم نظیر مردم فهیم شهرستان بهشهر و حومه در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن نشان داد که هیچ قدرتی نمی‌تواند مردم ایران را از راهشان باز دارد و تا آخر ایستادگی و مقاومت می‌کنند و دست‌های این ملت نه تنها بسته نیست بلکه امروز بازتر از همیشه است.

***

جمعی از نسل سوم و چهارمی‌های انقلاب که از حوالی خیابان ها به جمع راهپیمایان پیوستند با در دست گرفتن تصاویر شهدای مدافع حرم، بر لزوم ادامه دادن راهشان تاکید کردند. رژه موتوری، اجرای سرود و قرائت بیانیه از دیگر برنامه های راهپیمایی تماشایی ۲۲بهمن امسال در بهشهر بود.

***

مردم فهیم و شهیدپرور شهرستان بهشهر صبح امروز با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام و تجلیل از حماسه‌آفرینی‌های جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های معظم شهیدان گرانقدر، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بلند امام راحل(ره)، رمز تداوم انقلاب اسلامی و پیشرفت همه‌جانبه کشور و عبور از چالش‌ها و مشکلات فراروی به‌ویژه توطئه‌های متراکم و مستمر جبهه دشمن و معاندین انقلاب اسلامی و
در رأس آن شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار را تمسک به "ولایت مطلقه فقیه" و اطاعت از رهنمودهای حکیمانه و خردمندانه رهبر فرزانه انقلاب(مدظله العالی) دانسته و هرگونه تلاش و اقدامی که بخواهد "فصل‌الخطاب" بودن منویات رهبری در جامعه و نظام اسلامی را خدشه‌دار سازد، شدیداً محکوم کردند.

***

حجت الاسلام سیدعربعلی جباری امام جمعه شهرستان بهشهر در حاشیه مراسم به خبرنگار ما گفت: امام خمینی(ره) شخصیتی است که تاریخ‌ساز شد و تحول ایجاد کرد، وظیفه ماست که شخصیت این معمار کبیر انقلاب را به گوش نسل چهارم انقلاب برسانیم و او را بازشناسی کنیم.

***

علی محمد شاعری نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دشمنان ایران در راس آمریکا جنایتکار بدانند، ملت ایران تا پای جان از این انقلاب به خوبی محافظت و با قدرت پای آرمان های انقلابی خود ایستاده اند و گوش به فرمان رهبری اقدامات لازم را اجرا می کنند.

***

هادی خنجری سرپرست فرمانداری بهشهر بیان کرد: مردم ولی نعمتان نظام جمهوری اسلامی هستند و امروز با حضورشان در راهپیمایی غرورآفرین 22 بهمن دشمنان نظام مقدس ایران را مایوس کردند و مشت محکمی به دهان یاوه گویان در راس آمریکا جنایتکار زدند.

***

سید  خالق سجادی فرماندار سابق شهرستان بهشهر گفت: حضور بی بدیل مردم در راهپیمایی امروز، مسئولیت مسؤولان را سنگین تر کرد و باید با ارائه خدمات خالصانه به وفاداری مردم پاسخ مناسب دهند. چرا که مردم همیشه جلوتر از مسؤولین هستند و باید در امنیت و آرامش امورات خود را بگذرانند و مشکلات پیش روی جوانان حل شود.

***

سرهنگ پاسدار علی نجفی مسؤول گزینش سپاه کربلا مازندران اظهار داشت: امروز از هر قشری از مردم در راهپیمایی شرکت کردند تا بار دیگر با آرمان های امام(ره)، رهبری و شهدا بیعت کنند و به گوش دشمنان جهان برسانند تا آخرین نفس پای آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تمام ایستاده ایم و دست دشمنان نظام را از وطن خود کوتاه می کنیم. و امروز هم بنا بر فرمایش رهبری معظم انقلاب شاهد یک راهپیمایی پرشور و تماشایی در شهرستان بهشهر بودیم.

***

علی باقری رییس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بهشهر گفت: تبعیت از رهبری، قانونمداری و خدمت سه اصل اساسی برای تداوم انقلاب است که هرگاه این سه اصل کنار هم بوده ما توانسته ایم بر مشکلات قائق آییم. لذا دشمن برای نظام ما دندان تیز کرده است و حضور امروز مردم در راهپیمایی وحدت آفرین ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام بود و پوزه آنها به خاک می مالیده شد.

گزارش از فرزانه حسنی

انتهای پیام/ 1002
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: