دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۶۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
پیگیری آوای خزر نتیجه داد
ساخت تصفیه‌خانه سپتاژ در بهشهر آغاز شد/ پیمانکار: پروژه را با تمام توان استارت زدیم
احداث تصفیه‌خانه سپتاژ در شرق مازندران به مرکزیت بهشهر یکی از نیازهای شرکت‌های خدمات تخلیه چاه و فاضلاب در این منطقه بود که با پیگیری خبرنگار آوای خزر و همتی که ازسوی مسوولان مربوطه ایجاد شد، بالاخره به سرانجام رسید.

به گزارش آوای خزر از شهرستان ساری، پیرو گلایه‌مندی فعالان شرکت‌های خدمات تخلیه چاه و فاضلاب مبنی بر نبود مکان مناسبی جهت تخلیه فاضلاب‌های خانگی(سپتاژ) و برخوردهایی که از سوی محیط زیست و دادستانی در پی تهدیدات زیست‌محیطی صورت گرفته بود و همچنین در پی تماس شهروندان شرق مازندران مبنی بر تعطیل یا نیمه‌تعطیل بودن این شرکت‌ها و مشکلاتی که برای آنها در منازل مسکونی ایجاد شده است، گزارشی با عنوان " www.avayekhazar.ir/0006wC تصفیه‌خانه سپتاژ در بهشهر لنگ قرارداد است/شرکت‌های تخلیه چاه شرق مازندران نیمه‌تعطیل شدند " در این رسانه منتشر شد.

با پیگیری‌هایی که پس از انتشار خبر صورت گرفت و سلسله نشست‌ها و هماهنگی‌هایی که مدیران مربوطه در شرق مازندران به‌ویژه فرمانداری، اداره حفاظت محیط زیست، شرکت آب و فاضلاب و شهرداری بهشهر، در کنار حمایت‌هایی که از سوی مدیران نکا و گلوگاه صورت گرفت، سرانجام امروز خبر خوشی به دست‌مان رسید.

"امین آبشار" پیمانکار پروژه دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار آوای خزر در مازندران با تأیید خبر آغاز به کار پروژه تصفیه‌خانه سپتاژ در بهشهر، اعلام کرد: نشست‌های مربوطه انجام و پیش‌قرارداد تنظیم شد و موانع حقوقی وجود ندارد.

 وی افزود: کار را با قدرت و قوت بالا آغاز کردیم و تلاش ما این است که تا پایان آذرماه و حتی خیلی زودتر، پروژه را تحویل دهیم.

آبشار درباره مشخصات تصفیه‌خانه سپتاژ اظهار کرد: مساحت کلی زمین واگذارشده حدود یک‌هزار مترمربع است، وسعت حوضچه‌ها 20 متر، طول آن 8 و عمق آن یک متر است، در فاز نخست دو حوضچه ساخته می‌شود که پاسخگوی ظرفیت مورد نیاز منطقه است، با این حال در فاز دوم نیز دو حوضچه دیگر به مجموعه اضافه می‌شود.

این تصفیه‌خانه در فاز دوم شهرک صنعتی بهشهر در نزدیکی کارخانه کمپوست، در حال ساخت است. پیش از این، تصفیه سپتاژ توسط تصفیه‌خانه فاز یک شهرک صنعتی بهشهر صورت می‌گرفت که هم به دلیل پاسخگو نبودن و هم به این سبب که تصفیه‌خانه باید به شرکت‌های واقع در شهرک خدمات می‌داد؛ نیاز به تصفیه‌خانه سپتاژ در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/ 1001

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها