دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۷۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۰
رییس کل محاکم عمومی و انقلاب تهران از بررسی و کارشناسی موضوع استقرار شعب قضایی در زندان اوین در جریان بازدید از این زندان خبر داد.

به گزارش آوای خزر،یحیی جعفری، رییس کل محاکم عمومی و انقلاب تهران در حاشیه بازدید میدانی از زندان اوین، اظهار کرد: آنچه که هدف از این بازدید بود، موضوع استقرار شعب قضایی در این زندان بود و در طی این بازدید، این موضوع مورد بررسی و کارشناسی قرار گرفت.

وی گفت: اقدامات اولیه صورت گرفته و فضای فیزیکی لازم پیش بینی شده است و در حال حاضر در حال انجام نیازسنجی‌های لازم جهت استقرار شعب قضایی هستیم.

رییس کل محاکم عمومی و انقلاب تهران در ادامه گفت: این اقدام در راستای جلوگیری از اطاله دادرسی و تجدید وقت دادرسی انجام می‌شود و بر این اساس در صورت استقرار شعبات قضایی می‌توانیم جلسات دادرسی را در خود زندان تشکیل دهیم.

جعفری عنوان کرد: این موضوع در آینده‌ای نزدیک تعیین تکلیف خواهد شد و در صورت استقرار شعبات قضایی در زندان اوین، پرونده‌های دارای زندانی در شعباتی که در زندان مستقر می‌شوند، رسیدگی خواهند شد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به پایش و غربالگری زندانیان افزود: در این خصوص در زندان جلسات متعددی برگزار شده و کاربرگ‌هایی تهیه شده که در راستای این موضوع نیز جلسه‌ای برگزار کرده تا این کاربرگ‌ها به زودی در شعب قضایی توزیع شود و وضعیت تمامی زندانیانی که در زندان هستند، به روزرسانی شود و تا جایی که ممکن است از ظرفیت‌های قانونی استفاده و در صورت امکان منجر به آزادی زندانیان شود.

انتهای پیاخ/1005
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار