دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰
معاون اجرایی سپاه کربلا مازندران اعلام کرد
معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران اعلام کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از 3 هزار مازندرانی در مراسم ارتحال امام خمینی بصورت خودجوش شرکت داشته باشند.
به گزارش آوای خزر از ساری، عسکر مجیدی صبح امروز در آستانه گرامیداشت بیست و نهمین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه ما شنیدیم و خواندیم و یا دیده ایم که حضرت امام پس از ائمه اطهار (ع) و زمانی که اسلام از ماهیت اصلی خارج شده بود، ایشان یک تنه اسلام ناب را حاکمیت بخشیدند.

وی افزود: امام برخلاف جریانات انقلابی وقت، خود عملا وارد میدان می شود و ایشان انقلاب را با این نگاه که زمینه ساز انقلاب جهانی بوده و منحصر به ایران نیست، به دنیا معرفی کرده است.

معاون اجرایی سپاه کربلا با اشاره به تلاش دشمنان برای کوچک شمردن انقلاب، گفت: دشمنان به دنبال تحریف افکار و اندیشه های امام هستند و گروههای اپوزسیون و معاند در داخل به هر طریقی سعی در از بین بردن انقلاب دارند.

مجیدی بیان کرد: امام ما را از اسارت طاغوت رهایی دادند که امروز در فضای عزت و امنیت زندگی می کنیم و برای تداوم انقلاب نیاز به برنامه هایی داریم که ازجمله آنها گرامیداشت 14 خرداد سالروز رحلت امام امت است.

مجیدی اظهار داشت: برای سالجاری اعزام کاروانی نداریم اما در 13 شهرستان تجمعات بزرگ نشست بصیرتی و تبیین اندیشه های امام را خواهیم داشت، فضاسازی ادارات و سازمانها و برنامه هایی در سطح پایگاهها نیز برگزار خواهد.

وی در پایان گفت: سال گذشته قرارگاه شهید فهمیده اعلام کرده بود که بیش از 5 هزار نفر از مردم مازندران بصورت خودجوش در سالگرد ارتحال امام شرکت کردند برای امسال نیز پیش بینی می شود بیش از 3 هزار نفر بصورت خودجوش در این برنامه شرکت داشته باشند.

انتهای پیام/ 1354
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار