دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۷۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹
فرمانده سپاه محمودآباد:
فرمانده سپاه محمودآباد گفت: همه مسئولان امر با الهام از مکتب سردار سلیمانی به مدیریت کشور بپردازند؛ مکتب سلیمانی یک تفکر است و این تفکر یعنی خستگی ناپذیری، مسئولیت‌پذیری و اخلاص که با آن می‌توان به اهداف انقلاب اسلامی رسید.

مکتب سردار سلیمانی خستگی‌ناپذیری و مسوولیت‌پذیری است

به گزارش آوای خزر از شهرستان محمودآباد، اسماعیل‌ابراهیم‌نژاد ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان که به مناسبت اولین سالگرد سردار شهید قاسم سلیمانی در سالن جلسات فرماندهی برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: ۹ دی ماه روز بصیرت و تجلی ولایت مداری است و مقام معظم رهبری فرمودند اگر مردم بصیرت داشته باشند قطعا پای رهبری و ملت خود می‌ایستند.

وی افزود: همه مسئولان امر با الهام از مکتب سردار سلیمانی به مدیریت کشور بپردازند؛ مکتب سلیمانی یک تفکر است و این تفکر یعنی خستگی ناپذیری، مسئولیت‌پذیری و اخلاص که با آن می‌توان به اهداف انقلاب اسلامی رسید.

فرمانده سپاه محمودآباد گفت: ما در سطح بسیج سعی می‌کنیم که انتقال دهنده مکتب حاج قاسم باشیم و بنا به فرمایشات رهبری باید قاسم سلیمانی به چشم یک شخص نبینیم بلکه به چشم یک مکتب درس آموز ببینیم.

وی عنوان کرد: مکتب سلیمانی باید به جوانان امروز انتقال داده شود و اراده همه طیف‌های کشور به خاطر خصوصیات اخلاقی سردار و اخلاص وی بود وراه سردار در امتداد قیام عاشورا، رسالت زینب کبری، رضای خداوند و مکتب شهادت، فداکاری، کار کردن در راه خدا بوده است و الان اگر مسئولی تمام هم و غم و وقت خود را صرف ملت کن این یک مکتب می‌شود.

فرمانده سپاه محمودآباد تأکید کرد: دشمنان نظام شناخت کامل در مورد اشخاص خاص کشورمان پیدا کردند و آن‌ها را برای شهادت هدف خود قرار داده‌اند و الان ما می‌خواهیم مکتب حاج قاسم را برای مسئولین پیاده کنیم.

ابراهیم نژاد یادآور شد: با توجه به اینکه ارادت مردم به سردار دل‌ها را می‌توان در برگزاری برنامه‌ها و یادواره‌های شهدا دید، امیدواریم مکتب شهید سلیمانی در دروس مدارس و دانشگاهیان مشاهده شود.

این فرمانده سپاه خاطرنشان کرد: کاری که برای رضای خدا باشد نتیجه‌اش محبوبیت و ماندگار شدن است همانند حاج قاسم که سردار دل‌ها شد و امروز رمز مقاومت جبهه اسلامی باید سردار سلیمانی باشد.

ابراهیم نژاد با تأکید بر اینکه برنامه‌های این شهرستان از نهم دی ماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و بیشتر در فضای مجازی برگزار می‌شود، اظهارکرد: پویش مردمی در همه سنین با عنوان دل نوشته‌ای برای سردار، مسابقه شعر خوانی، یادواره شهدا به‌صورت مجازی، مسابقه عکاسی، برگزاری ایام فاطمیه، برگزاری کتابخوانی، رونمایی از کلیپ با موضوع سردار، نامگذاری پروژه‌های خاص با نام سردار، مسابقه طریقت سلیمانی با عنوان وصیتنامه سرداران از جمله عناوین این برنامه‌ها است.

فرمانده سپاه محمودآباد ادامه داد: شناسایی شهدای دی ماهی و مرور بر وصیت نامه‌های آن‌ها، تقدیر از نوجوانانی با نام قاسم، طرح قرارگاه سپهبد شهید سلیمانی و تقدیر از بسیجیان در همراهی این طرح، چاپ و توزیع ۴ هزار بروشور بین رانندگان تاکسی سطح شهر، توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان با یاد حاج قاسم، دیدار با خانواده‌های شهدا و غبارروبی گلزار شهدا از دیگر برنامه‌ها خواهد بود.

سرهنگ ابراهیم‌نژاد در پایان گفت: برپایی رژه خودرویی در روز سیزدهم دی ماه سالروز شهادت حاج قاسم از دیگر برنامه‌های شاخص این ایام بوده که به اجرا در می‌آید.

مکتب سردار سلیمانی خستگی‌ناپذیری و مسوولیت‌پذیری است

برگزاری جشنواره "مشق سردار" در محمودآباد

صادق خوشخو رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد نیز در ادامه این نشست اظهار کرد: سردار شهید قاسم سلیمانی نماد رشادت، شهامت و ایثار بود و مردم شناخت کافی از وی داشتند و آن‌هایی هم که ایشان را نمی‌شناختند با حضور چند میلیونی دوستداران به سردار در روز تشییع پیکر مطهرشان وی را شناختند.

وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره مشق سردار در سنین مختلف از جمله برنامه‌های شاخص اداره فرهنگ وارشاد اسلامی محمودآباد در این ایام است، عنوان کرد: مسابقات نقاشی، شعرخوانی بومی و محلی با هماهنگی سپاه، آموزش و پرورش و انجمن‌های فرهنگی و هنری این شهرستان برگزار می‌شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد در پایان گفت: مسابقه نقاشی از تمثال سردار سلیمانی از جمله دیگر برنامه‌های شاخص خواهد بود.

انتهای پیام/ ۱۰۰۴/ سید مهرداد محمدیان

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار