دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۸۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری خبر داد:
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری گفت:منطقه ساری با مصرف 7/51 درصد سی ان جی در ماه گذشته که با رشد 3/19 درصد نسبت به ماه قبل بیشترین سهم مصرف سوخت پاک را از آن خود کرد.

به گزارش آوای خزر، سبحان رجب پور مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری با بیان اینکه گاز طبیعی در کاهش آلودگی محیط زیست تاثیر فراوانی دارد، بیان کرد:با ساماندهی مصرف بی رویه سوخت فسیلی و استقبال مردم از گاز سی ان جی ، میزان استفاده از سوخت مایع در استان کاهش یافته و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری در سبد سوخت کشور با مصرف 4/61 درصد سی ان جی در آذر ماه بیشترین سهم را در کل کشور دارد.

وی افزود:با مصرف این مقدار سوخت سی ان جی این شرکت در توسعه سوخت پاک پیشرفت خوبی داشته است.

سبحان رجب پور با اشاره به اینکه باید در فرهنگ سازی استفاده از سوخت پاک تلاش کرد، بیان داشت:در بین مناطق 37 گانه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران منطقه ساری با مقدار 7/51 درصد مصرف سوخت سی ان جی و با رشد 3/19 درصدی رتبه اول نسبت به ماه قبل کشور را دارا است.

وی ادامه داد : شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری رتبه نخست در میزان رشد کارکرد کمپرسور را نیز مقدار 4/55 درصد را از آن خود کرده و این نشان از افزایش تقاضا در این منطقه برای سوخت سی ان جی بوده و بیانگر آن است تجهیزات سی ان جی با درصد بالایی فعال بوده و قابلیت افزایش ظرفیت و ایجاد تجهیزات جدید را دارد.

سبحان رجب پور فوائد جایگزین کردن گاز سی ان جی در خودروها را برشمرد و عنوان کرد:منطقه ساری در آبان ماه سال جاری شاهد رشد مصرف نسبت به مدت مشابه سال قبل و ماه قبل بوده، بخصوص در سبد سوخت جایگزین کشور سهم بسزایی دارد و این موید تلاشهای همکاران این منطقه برای ترویج و تشویق مصرف کنندگان برای روی آوردن به سوخت جایگزین سی ان جی می باشد.

سبحان رجب پور اظهار کرد:آمار مصرف سی ان جی در این مدت نشان میدهد که تمایل به استفاده از این فرآورده در بین مردم افزایش یافته است که علاوه بر صرفه اقتصادی خانوار از ذخایر ملی و محیط زیست صیانت می شود.

رجب پور با اشاره به اینکه 91 باب جایگاه عرضه گاز طبیعی سی ان جی در منطقه ساری وجود دارند، اظهار کرد:در بررسی 8 ماهه گذشته منطقه ساری در بین مناطق 37 گانه حائیز رتبه برتر شده که از اهمیت ویژه ای در کشور برخوردار است./ایلنا

انتهای پیام/1005

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار