دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴
عضو هیأت رئیسه شورای شهر ساری:
عضو هیئت رئیسه و رئیس کمیسیون بودجه و حقوقی شورای اسلامی ساری گفت: معماری صحیحی در ساری نمی‌بینیم فقط یک خیابان قارن داریم که معماری آن نیز به لطف برخی دوستان! به‌هم خورده است.
معماری صحیحی در ساری نمی‌بینیم

به گزارش آوای خزر از ساری، قاسم قاسمی در نشست خبری عصر روز گذشته که در دهکده تجاری نیاوران ساری با اشاره به اینکه نخستین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنعت ساختمان 1 تا 4 آبان‌ماه در ساری برگزار می‌شود، اظهار داشت: یکی از موارد حائز اهمیت و بنیادین در حوزه ساختمان، توجه به استحکام بناو همچنین پیوستگی این صنعت با محیط زیست است که امروز خیلی‌ها به آن توجه نمی کنند.

وی با بیان اینکه بحث ساختمانهای سبز و لزوم حفظ انرژی‌های تجدیدناپذیر نیز باید در ساخت و سازهای جدید مورد توجه باشد، افزود: واقعیت افزایش جمعیت شهری و تعداد ساختمان‌ها، انتقال انشعابات به تاسیسات مواردی هستند که به سادگی از آن غافل هستیم که جای آن در نمایشگاه‌های ساختمان خالی است.

رئیس کمیسیون بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر ساری گفت: در بحث اقتصاد آنقدر شرایط سخت است که ساختمان‌های ما را به سمت ساختمان‌های سبک می‌برد.

این مسئول بیان کرد: هم‌راستایی نمایشگاه ساختمان با گردشگری می‌تواند ما را به اهداف شهری نزدیک کند و صنعت گردشگری می‌تواند با ساخت و سازهای نوین و سازگار با محیط زیست و جذاب یک حوزه پایدار باشد.

قاسمی با بیان اینکه معماری صحیحی در ساری نمی‌بینیم، خاطرنشان کرد: تنها یک خیابان قارن در ساری می‌بینیم که این معماری نیز در برخی نقاط به لطف برخی دوستان! به هم خورده است.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری آقای منصوری مدیر دهکده تجاری نیاوران در ساری که اهل این استان نیز نیستند اما کار ماندگار و قابل تقدیری را انجام داده‌اند، اظهار داشت: صد حیف که از سرمایه‌های همشهریان علیرغم هبه‌های خدادادی استفاده نمی‌شود و افرادی اهل همین شهر همانند آقای منصوری برای یک کار ماندگار وارد عمل نمی‌شوند.

انتهای پیام/ 1354

 1354

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار