دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴
برخی از نمایندگان مازندران در مراسم معارفه استاندار جدید اظهاراتی داشتند؛ سخن آنها این بود که احمد حسین زادگان به عنوان فرد بومی، گزینه مورد تاکید اکثریت اعضای مجمع نمایندگان استان بوده است.
 به گزارش آوای خزر از ساری، جلسه شورای اداری آذرماه مازندران صبح امروز با حضور بهرام سرمست سرپرست معاونت سیاسی وزارت کشور در سالن شماره یک استانداری مازندران با معارفه استاندار جدید و تکریم از استاندار پیشین(وزیر فعلی راه و شهرسازی)برگزار شد. در این جلسه برخی از نمایندگان استان صحبتهایی داشتند:

علی اسماعیلی نماینده مردم محمودآباد اظهار داشت: دست‌یابی استاندار پیشین مازندران به جایگاه وزارت و نیز استاندار شدن معاون سیاسی استانداری مرهون حرکتی همدلانه همراه با هم‌افزایی و اتحاد در استان بود.
وی بیان کرد: «مهندس اسلامی با مشکلات مازندران آشنا است و در بخش مسکن و راه حامی استان خواهد بود. آقای حسین زادگان نیز باید مسیر توسعه استان را با قوت بیشتری ادامه دهد».

****
اظهارات نمایندگان مازندران در مراسم معارفه استاندار جدید

عبدالله رضیان نماینده حوزه قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی گفت: باوجود غیربومی بودن استاندار پیشین مازندران، مردم استان به او علاقمند بودند و همه مدیران باید چنین رفتار کنند، مهندس اسلامی در این یک سال به شناخت خوبی از استان دست یافت و حضور او در تمامی نقاط استان نشان از اشرافیتش از استان داشت.»

او خطاب به وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های راه و شهرسازی مازندران ضعیف است از او خواست در این زمینه مساعدت داشته باشد.

****

علی‌محمد شاعری نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه ضمن آنکه محمد اسلامی استاندار پیشین مازندران را مدیری جهادی و به دور از حاشیه‌ها برشمرد، اظهار امیدواری کرد که با وفاق و همدلی به استاندار جدید مازندران در مسیر توسعه استان کمک شود.

وی با بیان اینکه از ابتدا اعلام کردیم از مدیر بومی حمایت می‌کنیم، افزود: از استاندار جدید می خواهیم در حوزه های کشاورزی، آب، صنعت و گردشگری و محیط زیست فعالیتهای هدفمند و مدیریت صحیح داشته باشد.

شاعری اظهار داشت: در حوزه آب بسیاری از شبکه‌های زیر سدها تکمیل نشده و باید تکمیل شود تا بحران آب استان را حل کنیم. در بخش شبکه حمل و نقل، وزیر راه و شهرسازی کمک کند گره‌های حمل و نقل را در استان باز کنیم و کمک شود منطقه آزاد مازندران را به نتیجه برسانیم.

وی ادامه داد: چالش‌های محیط زیست و پسماند از دیگر مسائل استان است. در موضوع انتقال آب خزر همه دست به دست هم دهیم و از حیثیت دریای خزر دفاع کنیم.

****
اظهارات نمایندگان مازندران در مراسم معارفه استاندار جدید

نماینده مردم ساری و میاندرود در سخنانی مازندران را یک کلان‌شهر توصیف کرد که هر یک از قسمت‌های آن با توجه به قابلیت‌‌های موجود، نیاز به رشد یافتن دارند و گفت: «نگاه همه مدیران باید به سمت حل مسائل سیاسی، اجتماعی و غیره باشد.»

 علی‌اصغر یوسف‌نژاد شأن مدیر را در خدمت و خدمتگزاری به مردم و هم‌سویی با آنان دانست.

****

محمد دامادی دیگر نماینده مردم ساری و میاندرود نیز با اشاره به پیگیری نمایندگان مازندران برای استاندار شدن یک فرد بومی، گفت: «این امر مسئولیت استاندار را سنگین‌تر می‌کند و البته نقطه نظر مشترک همه نمایندگان تأکید بر قدرت احمد حسین‌زادگان بر انجام امور است.»

او از استاندار جدید خواست که از ظرفیت صادرات مازندران به کشورهای مستقل مشترک‌المنافع CIS بهره برد.

انتهای پیام/ 1001
 

مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار