دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۲۷۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱
طبق شنیده ها بعصی از مالکان در قراردادهای اجاره ای امسال مبلغی را هم به عنوان مالیات به اجاره مستاجران اضافه می‌کنند.
پرداخت مالیات بر عهده مالک یا مستاجر؟به گزارش آوای خزر،قانون مالیات بر خانه های خالی باعث نگرانی خیلی از مستاجران شده است. جریمه و محدودیت هایی که هم برای مالک و هم مستاجر در نظر گرفته می شود به کنار، حالا هم خبرهایی درباره اضافه شدن رقم مالیات به قرارداد مستاجران شنیده می شود.

گویا برخی از مالکان قصد دارند مالیات ملک خود را به مستاجران منتقل می‌کنند. اگر فشار پرداخت مالیات هم به هزینه‌های مستاجران اضافه شود، وضعیت معیشت این گروه سخت‌تر می‌شود براساس اعلام مرکز آمار میزان اجاره‌بهای مناطق شهری در زمستان ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۸.۹ درصد افزایش یافته است. اما این کار جنبه قانونی دارد؟ براساس قانون مستاجران باید مالیات بر ملکی که اجاره می‌کنند را بپردازند؟

با اینکه هنوز هیچ خبر رسمی در این باره منتشر نشده است، اما بعضی از مستاجران با انتشار پست و توییت به این شایعه ها واکنش نشان داده اند.

یکی از کاربران در باره احتمال انتقال مالیات ملک صاحبخانه به مستاجر نوشته است: حسب شنیده‌ها در قراردادهای اجاره امسال معادل ماهانه مالیات بر املاک به مبلغ اصلی افزوده می‌شود.
صاحبخانه یا مستاجر چه کسی باید مالیات بدهد؟

به گفته رئیس اتحادیه مشاوران املاک در قراردادهای اجاره یک مالیات املاک و مستغلات وجود دارد که برعهده مالک است اما ممکن است براساس توافق بین مستاجر و موجر این مالیات با کسر از اجاره‌بها به مستاجر منتقل شود.

قلی خسروی همجنین درباره ملکی که از قبل مالیات داردبه تجارت نیوز می گوید: در این مورد مالیات بر عهده مالک است اما همچنان به توافق بین فروشنده و خریدار بستگی دارد که تصمیم بگیرند مالیات از مبلغ نهایی که باید خریدار بپردازد کسر شود یا که خود مالک بپردازد.

طبق گفته رئیس اتحادیه مشاوران املاک، مالیات برعهده مالک است و براساس توافق و کسر هزینه مشخص می‌شود که چه کسی پرداخت کند اما برخی از کاربران توئیتر می‌گویند که این موضوع چند سالی هست که به مستاجران تحمیل شده است./کاماپرس
انتهای پیام/1005
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار